۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵

پای هری‌پاتر به دنیای دیجیتال باز شد

ایتنا- وب‌سایت خانم رولینگ که به پاترمور مشهور است، پایگاهی است که علاقمندان می‌توانند نسخه‌های الکترونیکی مجموعه کتاب‌های هری‌پاتر را از آنجا خریداری کنند.


بالاخره پس از پانزده سال پای هری‌پاتر به دنیای دیجیتال باز شد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، خانم جی‌کی‌رولینگ، خالق شخصیت هری‌پاتر برای اولین بار نسخه‌های الکترونیکی هفت رمان مربوط به این شخصیت خیالی را بر روی وب سایت معروف به پاترمور در معرض فروش قرار داده است.

به گزارش وب سایت mashable مجموعه کتاب‌های هری‌پاتر هم اکنون در دو فرمت EPUB و کیندل‌فایر آمازون به همراه نسخه صوتی آنها به علاقمندان عرضه شده است.

این کتاب‌ها هم اکنون به زبان انگلیسی و با دو ویراست آمریکایی و بریتانیایی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. قرار است به‌زودی نسخه‌هایی هم به زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی آماده شود.

در حال حاضر وب‌سایت خانم رولینگ که به پاترمور مشهور است، تنها پایگاهی است که علاقمندان می‌توانند نسخه‌های الکترونیکی این کتاب‌ها را از آنجا خریداری کنند.
نسخه‌های الکترونیک این کتاب‌های قرار بود در اکتبر سال گذشته منتشر شود، اما تغییرات صورت گرفته در وب‌سایت پاترمور عرضه آنها به تاخیر انداخت.

نسخه‌های الکترونیک سه رمان اول هری‌پاتر هم اکنون به قیمت ۸ دلار و نسخه‌های صوتی آنها ۲۹ دلار به فروش می‌رسد. قیمت نسخه‌های الکترونیک چهار کتاب بعدی و نسخه‌های صوتی آنها به ترتیب ۱۱.۱ دلار و ۵۲.۷ دلار است. قیمت کل مجموعه الکترونیک هری‌پاتر نیز ۶۱.۷ دلار و قیمت نسخه‌های صوتی آنها ۱۶۷.۳۴ دلار است.

گفتنی است کتاب‌های هری‌پاتر پرفروش‌ترین مجموعه کتاب در طول تاریخ به شمار می‌رود. اولین کتاب از این مجموعه در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. از آن زمان تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون نسخه از این هفت کتاب به فروش رفته است.
 
کد مطلب: 21635
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام