کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه تبلت جدید آمازون در سال جاری

سايت خبری همكاران سيستم , 14 فروردين 1391 ساعت 12:18

ایتنا- به نظر می‌رسد هدف آمازون از عرضه رایانه‌های لوحی ۱۰ اینچی رقابت با آیپد ۹.۷ اینچی اپل است.




شرکت آمازون قصد دارد در سال جاری میلادی دو تا چهار رایانه لوحی جدید را روانه بازار کند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، آمازون تلاش می‌کند با عرضه این رایانه‌های لوحی رقابت خود با شرکت اپل را به صورت جدی‌تر دنبال کند.

وب سایت Digitimes به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که احتمالاً آمازون توزیع و ارسال اولین رایانه لوحی جدید خود را که اندازه آن ۱۰ اینچ است، از اوایل جولای ۲۰۱۲ آغاز خواهد کرد. بنا بر این گزارش، رایانه لوحی جدید آمازون قیمتی در حدود ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار خواهد داشت.

به نظر می‌رسد هدف آمازون از عرضه رایانه‌های لوحی ۱۰ اینچی رقابت با آیپد ۹.۷ اینچی اپل است. شرکت اپل که آیپد جدید خود را حدود دو هفته پیش روانه بازار کرد تاکنون توانسته است بیش از ۳ میلیون از آن را بفروشد و بیش از ۱.۵ میلیارد دلار درآمد را نصیب خود کند.

منابع ناشناس به دیجی تایمز گفته‌اند آمازون قصد دارد دو رایانه لوحی ۷ اینچی جدید را نیز در سال جاری وارد بازار کند. یکی از این رایانه‌های لوحی که ۱۹۹ دلار قیمت دارد در پایان سه ماهه دوم ۲۰۱۲ وارد بازار خواهد شد.
زمان دقیق عرضه رایانه لوحی دیگر آمازون که ۱۶۹ دلار قیمت آن برآورد شده است، هنوز معلوم نیست.

ظاهراً این شرکت قصد دارد یک رایانه لوحی ۸.۹ اینچی جدید را نیز وارد بازار کند اما هنوز بر سر قیمت آن به نتیجه‌ای نرسیده است.

برآوردها حاکی از این است که کیندل فایر آمازون که می‌توان آن را بهترین رقیب رایانه‌های لوحی اپل دانست تاکنون بین ۳ تا ۶ میلیون فروخته است. تخمین دقیق آمار فروش کیندل فایر بدین دلیل دشوار است که آمازون هیچ‌گاه به صورت رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است.

با عرضه این رایانه‌های لوحی احتمالاً تعداد رایانه‌های لوحی آمازون در سال جاری به بیش از ۲۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
 


کد مطلب: 21634

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21634/عرضه-تبلت-جدید-آمازون-سال-جاری

ايتنا
  https://www.itna.ir