کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی Galaxy Ace 2 و Galaxy Mini 2 سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 22 اسفند 1390 ساعت 11:44

ایتنا- Galaxy Mini 2 همچون Galaxy Ace 2 از امکان ارتباطی ChatON و سرویس‌های Social Hub و Music Hub در دسترسی بلافاصله به بیش از ۱۷ میلیون تراک موسیقی پشتیبانی می‌کند.




شرکت سامسونگ به تازگی دو مدل جدید به خانواده اسمارت‌فون‌های سری Galaxy افزوده است؛ Galaxy Ace 2 و Galaxy Mini 2 به ترتیب در ماه‌های آوریل و مارچ در کشورهای انگلستان و فرانسه و سپس به دیگر نقاط دنیا ارائه خواهند شد.

به گزارش ایتنا، ارائه این دو مدل بر پایه موفقیت جهانی Galaxy Ace و Galaxy Miniدر طی یک سال گذشته شکل گرفته جائی‌که طراحی مدرن، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت رقابتی، این دو مدل جدید را به انتخابی ایده‌آل برای کاربران بی‌شمار این رده بدل کرده است.

در این ارتباط JK Shin ریاست بخش IT و ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ ضمن اشاره به فروش جهانی گسترده Galaxy Ace و Galaxy Mini ارائه شده در سال ۲۰۱۱ از ایجاد تغییرات و بهینه‌سازی‌های متعدد در زمینه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دو مدل جدید Ace 2 و Mini 2 خبر داد و با تاکید بر عدم تغییر هدف اصلی سامسونگ در ایجاد و بهبود هرچه بیشتر تجربه موبایلی کاربران مختلف از سری Galaxy بعنوان نماد این سیاست و دلیلی بر موفقیت جهانی گسترده این رده یاد نمود.

Galaxy Ace 2 دو برابر قدرت بیشتر
در ساختار Galaxy Ace ۲ از Multitasking گسترده، سرعت فوق‌العاده در گشودن صفحات و گرافیک قدرتمند برای پوشش هر چه بهتر برنامه‌ها و بازی‌های با کیفیت پشتیبانی می‌شود. اتصال HSPA ۱۴.۴Mbps این مدل سرعت بسیار بالائی در گشودن صفحات وب و کاهش هرچه بیشتر زمان دانلود با تاخیر حداقلی فراهم می‌آورد علاوه بر این حضور ۴ گیگابایت حافظه داخلی فضای گسترده‌ای برای ذخیره اطلاعاتی نظیر تصاویر، فیلم و محتوای مولتی‌مدیائی ایجاد می‌کند. برای تامین هرچه بهتر انرژی مورد نیاز این مدل از یک باتری ۱۵۰۰mAhقدرتمند استفاده شده است.

سرویس‌های Samsung Hub و ChatONبرای دسترسی دائمی به محتوای مورد نظر کاربران و شبکه‌های اجتماعی مختلف در نظر گرفته‌ شده‌‌اند جائی‌که در سرویس Music Hub بیش از ۱۷ میلیون تراک موسیقی، در سرویس Game Hub عناوین جدیدترین بازی‌های روز و در سرویس Social Hub امکان دسترسی به پیغام‌های فوری کاربران، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات موبایلی در یک inbox مشترک فراهم می‌آید.

در برنامه ChatON سامسونگ نیز برای برقراری ارتباط تمامی کاربران فارغ از پلت‌فرم مورد استفاده از یک برنامه مشترک برای اشتراک‌گذاری محتوا و تبادل اطلاعات استفاده شده است.

Galaxy Mini 2 جذابیت بیشتر با ساختاری مدرن و کمپکت
در ساختار Galaxy Mini 2 عملکرد سخت‌افزاری پیشرفته در بدنه‌ای Slim و رنگارنگ با قطر تنها ۱۱.۹ میلیمتر به چشم می‌خورد.
صفحه‌نمایش ۳.۲۷ اینچی HVGA این مدل علاوه بر نمایش با کیفیت محتوای مولتی‌مدیائی کمک فراوانی به حفظ ساختار کمپکت و پرتابل این مدل می‌‌نماید.

اجرای بی‌نقص برنامه‌های روز و کیفیت در مرور هرچه سریع‌تر صفحات وب از جمله دیگر مشخصات Galaxy Mini 2 محسوب می‌شوند. حافظه داخلی ۴ گیگابایتی این مدل محلی برای ذخیره محتوای متنوع مورد نظر کاربران فراهم آورده و ظرفیت بهبود یافته ۱۳۰۰mAh باتری نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را در شرایط مختلف تامین می‌کند.

Galaxy Mini 2 نیز همچون Galaxy Ace 2 از امکان ارتباطی ChatON و سرویس‌های Social Hub و Music Hub در دسترسی بلافاصله به بیش از ۱۷ میلیون تراک موسیقی پشتیبانی می‌کند.
 


کد مطلب: 21558

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21558/معرفی-galaxy-ace-2-mini-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir