کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سيمانتک، همچنان در صدر آنتی‌ويروس‌ها

سايت خبری ايتنا , 22 اسفند 1390 ساعت 10:48

ایتنا- دیواره آتش این محصول که برای کاربران استفاده می‌شود توانایی‌های بیشتری از دیگر محصولات داشته و علاوه بر کنترل portها و IPها می‌تواند آدرس‌های اینترنتی و نرم‌افزارهای اینترنتی را نیز کنترل نماید.




به گزارش ایتنا، شرکت گارتنر برای چندمین بار متوالی شرکت Symantec را با توجه به امکانات و نرم‌افزارهایی که برای ایمن‌سازی و محافظت از شبکه‌ها دارا می‌باشد به عنوان بهترین برند در زمینه Endpoint Protection معرفی نمود.


برخی امکانات Symantec در زمینه امنیت شبکه شامل موارد ذیل می‌باشد :
Anti Malware
Anti Spyware
Personal Firewall
Host Based Intrusion Prevention
Port and Device Control
Full Disk and File Encryption
Endpoint Data Loss Prevention
Application Vulnerability Management and Application Control

توانايی‌های Symantec از دید شرکت گارتنر :
Endpoint Security ساختاری مجزا دارد "Software Blade" که این خصوصیت باعث می‌گردد کاربران با توجه به نیاز خود و سازمان طیف وسیعی از نرم‌افزارهای امنیتی سیمانتک را پیش روی خود داشته باشند. که از جمله آنها می‌شود به Personal Firewall, Anti-Malware, Full-Disk Encryption, Network Access Control و... اشاره نمود.
کنسول مدیریتی این محصول دسترسی سریع و آسانی را برای گزارش‌گیری از تهدیدات موجود در شبکه فراهم نموده است. همچنین از توانایی‌های خاص این کنسول می‌توان به سفارشی‌سازی خاص آن برای مدیران متفاوت اشاره نمود.
دیواره آتش این محصول که برای کاربران استفاده می‌شود توانایی‌های بیشتری از دیگر محصولات داشته و علاوه بر کنترل portها و IPها می‌تواند آدرس‌های اینترنتی و نرم‌افزارهای اینترنتی را نیز کنترل نماید.
توانایی کنترل نرم‌افزارها به مدیر شبکه این اجازه را می‌دهد که به راحتی بر روی نرم‌افزارهای در حال اجرا بر روی کامپیوتر کاربران کنترل داشته باشد.
اضافه شدن آنتی‌ویروس برای مکینتاش از سال ۲۰۱۱
 


کد مطلب: 21556

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21556/سيمانتک-همچنان-صدر-آنتی-ويروس-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir