کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدیدترین مادربورد های ایسوس معرفی شدند

Asus 7 Series Motherboards

سايت خبری ايتنا , 22 اسفند 1390 ساعت 12:32

ایتنا شرکت ايسوس به تازگي و در سيمنارهاي جهاني خود در سال 2012 از تعدادي از فناوري‌هاي جديد خود که بزودي با مادربورد‌هاي مجهز به چيپ‌ست جديد سري 7 اينتل وارد بازار مي‌شود، رونمايي کرد.




شرکت ايسوس به تازگي و در سيمنارهاي جهاني خود در سال ۲۰۱۲ از تعدادي از فناوري‌هاي جديد خود که بزودي با مادربورد‌هاي مجهز به چيپ‌ست جديد سري ۷ اينتل وارد بازار مي‌شود، رونمايي کرد.

به گزارش ایتنا يکي از اين فناوري‌ها که ايسوس آن را معرفي کرده است و در مادربورد‌هاي مجهز به چيپ‌ست‌هاي سري ۷ تعبيه شده است استفاده از Dual Intelligent Processors ۳ همراه با کنترل‌کننده هوشمند SMART DIGI+ که باعث ارائه ولتاژ‌هاي بسيار دقيق به قطعات و همچنين افزايش کارايي و ثبات بيشتر مادربورد در شرايط سخت مي‌شود.

از ديگر ويژگي‌هاي معرفي شده که در محصولات جديد ايسوس خواهيد ديد فناوري Wi-Fi Go که با استفاده از به راحتي مي‌توان با استفاده از يک تبلت و قابليت Remote Desktop به کامپيوتر خود متصل و در همه حال دسکتاپ خود را روي تبلت داشته باشيد.
همچنين با استفاده از اين ويژگي مي‌توانيد کامپيوتر خود را به يک روتر تبديل کنيد و با استفاده از آن اطلاعات را بين دستگاه مبادله کنيد.

در کل مي‌توان اين فناوري را نسخه تغيير شکل داده شده DLNA دانست که ايسوس آن را براي محصولات خود بهينه کرده است و امکانات ديگري هم به آن افزوده است.
ديگر ويژگي کاربردي ارائه شده توسط ايسوس قابلیت Fan Xpert 2 است که با استفاده از اين فناوري سرعت چرخش فن به صورت خودکار (با استفاده از سنسور‌ها) و به صورت دستي توسط کاربر قابليت مديريت که اين موضوع علاوه بر کاهش دماي مادربورد باعث کاهش نويز توليدي فن‌ها در هنگام کار کردن سيستم مي‌شود.

محصولات که از اين فناوري‌هاي پشتيباني مي‌کنند به ترتيب شامل مدل‌هاي ROG Maximus 7 GEN، TUF SABERTOOTH Z۷۷، P8Z۷۷ WS و P۸Z۷۷-V DELUXE است که در ادامه مشخصات فني آنها را مشاهده مي‌کنيد.
 


کد مطلب: 21555

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21555/asus-7-series-motherboards

ايتنا
  https://www.itna.ir