۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۷

معرفی نوکیا DC-16 شارژر یو‌اس‌بی همراه در بارسلون

ایتنا- شارژر نوکیا DC-16 طراحی جمع‌وجوری دارد و بسیار شیک است. با برخورداری از وزن ۷۵ گرم و ابعاد ۱۲۰x۲۳.۳x۱۳.۳ میلی‌متر، آن‌قدر کوچک و جمع و جور است که حتی می‌توان آن را به راحتی در کیف پول هم جا داد.


شارژر یو‌اس‌بی DC-16 نیروی دستگاه الکترونیک شما را دو برابر می‌کند و قابلیت انتقال را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایتنا، این شارژ همراه را به هر گوشی یا دستگاهی که با شارژ یواس‌بی سازگاری دارد می‌توان متصل و آن را شارژ کرد. نوکیا DC-16 را نیز می‌توان با هر گونه شارژر میکرو یو‌اس‌بی دیواری، شارژر فندکی خودرو یا هر کابل انتقال اطلاعات شارژ کرد.

علاوه بر این، می‌توان رنگ آن را با رنگ گوشی تطبیق داد. رنگ‌هایی که برای شارژر نوکیا DC-16 در دسترس هستند شامل آبی، قرمز، سفید و مشکی است.


نوکیا DC-16 طراحی جمع‌وجوری دارد و بسیار شیک است. با برخورداری از وزن ۷۵ گرم و ابعاد ۱۲۰x۲۳.۳x۱۳.۳ میلی‌متر، آن‌قدر کوچک و جمع و جور است که حتی می‌توان آن را به راحتی در کیف پول هم جا داد.
از این منبع نیروی اضافی می‌توان برای شارژ سریع و آسان در زمانی که به منبع انرژی دسترسی ندارید استفاده کنید. تنها کافیست در مواقع نیاز آن را به گوشی خود متصل کرده و به کار خود ادامه دهید. ۴ چراغ LED با نور واضح شما را از میزان شارژی که برای DC-16 باقی مانده مطلع می‌کنند.


شارژر نوکیا DC-16 تا ۲۲۰۰ میلی‌آمپر گنجایش دارد و هر بار شارژ، انرژی‌ای برابر با ۹۵۰ میلی‌آمپر برای دستگاه شما فراهم می‌کند. شارژ نوکیا DC-16 حداکثر تا ۵ ساعت طول می‌کشد. مدت زمان استندبای این دستگاه نیز به گونه‌ای است که پس از گذشت حداقل ۳ ماه در حالت استندبای، بیشتر از ۷۵ درصد انرژی آن کم می‌شود. چرخه عمر باتری نیز تا بیش از ۵۰۰ بار تخلیه انرژی و شارژ مجدد دوام می‌آورد.

درباره نوکیا
نوکیا در ارتباطات موبایل در جهان پیشگام است و محصولاتش جزیی جدانشدنی از زندگی روزمره مردم سراسر جهان شده‌اند. هر روز بیش از ۱.۳ میلیارد نفر از گوشی‌های نوکیا برای تصویربرداری و اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، دسترسی به اطلاعات، پیدا کردن مسیر یا صحبت کردن با یکدیگر استفاده می‌کنند. ابتکارات نوکیا در زمینه اطلاعات و فناوری، این برند را به شناخته‌شده‌ترین برند جهان مبدل کرده است.
کد مطلب: 21419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام