کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارائه نسخه جدید راهكار مدیریت ابزارهای همراه در کسب و کار SAP

سايت خبری همكاران سيستم , 11 اسفند 1390 ساعت 10:29

ایتنا- شرکت SAP با انتشار نسخه جدید آفاریا قصد دارد با ساده‌تر کردن فرآیندهای مدیریتی و کاهش هزینه‌های آی‌تی، تجربه استفاده از فناوری‌های همراه در کسب‌وکارها را همانند تجربه کاربران عادی کند.




شرکت نرم‌افزاری SAP از عرضه نسخه جدیدی از راهکار خود برای مدیریت فناوری‌های همراه، شبکه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی در کسب‌وکارهای مختلف خبر داده است.
این راهکار شرکت SAP آفاریا نام دارد که به متصدیان آی‌‌تی در کسب‌و‌کارهای مختلف اجازه می‌دهد نرم‌افزارهای کاربردی و فناوری‌های همراه خود را به صورت کارآمدتر مدیریت کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت marketwatch نسخه جدید آفاریا دارای یک رابط کاربری است که فرآیندهای مدیریتی مربوط به فناوری‌های همراه را ساده‌تر کرده است و به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کاربر اجازه می‌دهد قابلیت یکپارچه‌سازی سیستم‌های موبايل كسب‌وكار خود را بهبود بخشند.
شرکت SAP در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونای اسپانیا در حال برگزاری است از عرضه نسخه ۷ این راهکار خبر داده است.

شرکت SAP با انتشار نسخه جدید آفاریا قصد دارد با ساده‌تر کردن فرآیندهای مدیریتی و کاهش هزینه‌های آی‌تی، تجربه استفاده از فناوری‌های همراه در کسب‌وکارها را همانند تجربه کاربران عادی کند.

این شرکت در تلاش است تا به موازات افزایش از فناوری‌های همراه در کسب‌وکارهای مختلف، راهکارهایی ارائه کند که مدیران آی‌تی شرکت‌ها و سازمان‌ها به سرعت و به آسانی بتوانند فناوری‌های مورد استفاده در محیط کار خود را مدیریت کنند و امنیت آنها را افزایش دهند.

آفاریا ۷ با رابط کاربری جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط با چند کلیک عملیات مختلف را انجام دهند. البته کاربران می‌توانند از این راهکار بر روی فناوری‌های دارای صفحه لمسی مثل رایانه‌های لوحی آی‌پد نیز استفاده کنند. این راهکار قابلیت دسترسی کاربران از طریق مرورگرهای اینترنتی مختلفی مثل کروم، اینترنت اکسپلورر، سفری و فایرفاکس را نیز ممکن می‌سازد.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های آنفاریا یکپارچگی آن با راهکار BusinessObject شرکت SAP است که شرکت‌های کاربر از طریق آن می‌توانند به پلت‌فرم هوشمندی تجاری دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، نسخه جدید آفاریا قابلیت یکپارچه شدن با دیگر سیستم‌های سازمانی را نیز داراست.
 


کد مطلب: 21418

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21418/ارائه-نسخه-جدید-راهكار-مدیریت-ابزارهای-همراه-کسب-کار-sap

ايتنا
  https://www.itna.ir