کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدير عامل شركت مخابرات ايران:

مخابرات از مدعيان رقابت با ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت پرسرعت

خبرگزاری ايسنا , 10 اسفند 1390 ساعت 13:12

ایتنا- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: شرکت‌های خصوصی جوابگوی تمامی متقاضیان برای ارائه خدمات اینترنت پر سرعت نیستند.




مدير عامل شركت مخابرات ايران تاكيد كرد: شركت‌هاي خصوصي بايد بدانند كه با وجود بازار گسترده‌ موجود در كشور و در اين حوزه، مخابرات به هيچ‌وجه دنبال اين نيست كه آنها را از بازار رقابتي خارج كند و تنها به‌عنوان يكي از مدعيان با ساير ارائه‌دهندگان خدمات ADSL به رقابت مي‌پردازد.

به گزارش ایتنا به نقل از صابر فيضي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: زماني كه مي‌بينيم شركت‌هاي خصوصي جوابگوي تمامي متقاضيان براي ارائه خدمات اينترنت پرسرعت نيستند، مجبوريم به ارائه خدمات نيز وارد شويم تا بخشي از كار را انجام دهيم.

فيضي تاكيد كرد: شركت مخابرات ايران آماده است تا با تمامي شركت‌هايي كه قصد رفع چالش‌ها و ضعف‌هاي ارتباطي را دارند، همكاري كند.

وي با بيان اينكه نيازي نيست شركت‌هاي خصوصي نگران ارائه‌ خدمات توسط شركت مخابرات باشند، ابراز كرد: بنا نيست شركت مخابرات ايران در لايه‌ دسترسي وارد شود.

مدير عامل مخابرات ايران همچنين در بخشي از سخنانش درباره دليل توليد نشدن برخي تجهيزات مخابراتي در كشور اظهار كرد: ما به لحاظ نيروي فني، مشكل و كمبودي در اين رابطه نداريم و بحث اصلي مباحث اقتصادي است كه اين تجهيزات در كشور ما توليد نمي‌شوند.

اظهارات فيضي در حالي است كه مدير عامل يک شرکت خدمات اينترنتي معتقد است كه تعامل شرکت مخابرات با اکثر شرکت خدمات اينترنتي ضعيف است و در ارائه خدمات به شرکت‌هاي خدماتي از طرف مخابرات کم‌کاري صورت گرفته است.

رضا صالحي اظهار کرد: رقابت بين شرکت‌هاي خدمات اينترنتي و مخابرات، اشتغال تعداد زيادي از نيروهاي متخصص در اين‌گونه مراکز ارائه‌دهنده خدمات اينترنتي را به خطر مي‌اندازد.

او ادامه داد: با توجه به اينکه تنها بستر ارتباطي پهناي باند از طرف شرکت مخابرات ارائه مي‌شود، شرکت‌هاي خصوصي در اين حوزه با کاهش عملکرد و کارايي مواجه شده‌اند، به همين خاطر افراد متخصص در اين شرکت‌ها هم با مشکلات مختلفي در زمينه کاري خود مواجه شده‌اند.
 


کد مطلب: 21404

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21404/مخابرات-مدعيان-رقابت-ارائه-دهندگان-خدمات-اينترنت-پرسرعت

ايتنا
  https://www.itna.ir