۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۳
مدیا پد 10 اینچ FHD هوآوی

هوآوی نخستین تبلت 10 اینچی چهار هسته‌ای دنیا را معرفی کرد

ايتنا - این تبلیت همچنین به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین دوم ۱.۳ مگاپیکسلی و ۲ گیگابایت RAM مجهز است که آن را برای ثبت آسان عکس و ویدئو‌های HD توانمند می‌سازد.


بارسلونا، اسپانیا: هوآوی، پیشرو در ارائه راهکارهای ICT در دنیا، اولین تبلت ۱۰ اینچ چهار هسته‌ای دنیا را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲ ارائه نمود.

به گزارش ایتنا مدیا پد ۱۰ اینچ FHD هوآوی، تبلتی سریع است که ویژگی‌های سرگرمیِ صوتی و تصویری متفاوتی را به همراه پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای هوآوی، سیستم عامل گوگل اندروید ۴.۰ و صفحه نمایش ۱۰ اینچ IPS با کیفیت بسیار بالا، ارائه می‌نماید.

Richard Yu مدیرعامل Huawei Device عنوان کرد: «بیشتر کاربران از تبلت‌ها برای سرگرمی‌هایی مانند بازی، تماشای فایل‌های مولتی مدیا، جست‌وجوی صفحات اینترنتی و خواندن کتاب‌های الکترونیک استفاده می‌کنند. ما HUAWEI MediaPad 10 FHD را بعنوان پاسخی بهینه به همه این نیازها و تامین کلیه توانمندی‌های سرگرمی شامل سرعت و قدرت بالا، استفاده از شبکه اینترنت، کیفیت بالای صدا و تصویر، تولید کرده‌ایم و همه این امکانات را در فضایی کوچک و قابل حمل قرار داده‌ایم.»

HUAWEI MediaPad 10 FHD سریع‌ترین تبلت چهار هسته‌ای موجود است که دارای پردازنده ۱.۵ GHz K۳ چهارهسته اختصاصی هوآوی- کوچک‌ترین پردازنده چهار هسته‌ای بازار- می‌باشد.

MediaPad 10 FHD هوآوی از پردازنده‌ای استفاده می کند که شامل پردازنده گرافیکی نیز هست و در نتیجه بازده فوق‌العاده بالاتری در پردازش‌های سه بعدی، مناسب بازي‌های سه‌بعدی و تصاویر HD ، داراست.

MediaPad 10 FHD هوآوی توانایی دسترسی به شبکه بی‌سیم تا ۸۴ Mbps (HSPA+ ۲۱/۴۲/۸۴Mbps) را داراست و همزمان تعداد زیادی از استاندارد‌های شبکه شامل LTE را نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های صوتی- تصویری HUAWEI MediaPad ۱۰ FHD تجربه لذت‌بخش ِتازه‌ای از سرگرمی را برای کاربران فراهم می‌کند.

این تبلت به داشتن باکیفیت‌ترین صفحه نمایش موجود ِ بازار، ۱۹۲۰ x ۱۲۰۰ IPS HD که از فناوری multi-touch نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تجربه دیداری واضح و رنگارنگی را برای کاربران فرآهم آورد، افتخار می‌کند.

MediaPad 10 FHD هوآوی، از تکنولوژی Dolby surround sound بهرمند است که تجربه‌ای عالی را هنگام بازی، دیدن فیلم‌های HD و گوش دادن به موزیک، برای کاربران ارائه می‌کند.

این تبلیت همچنین به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین دوم ۱.۳ مگاپیکسلی و ۲ گیگابایت RAM مجهز است که آن را برای ثبت آسان عکس و ویدئو‌های HD توانمند می‌سازد.

MediaPad 10 FHD هوآوی، از قوانین طراحی محصولات هوآوی تبعیت می‌کند: زیبا و برازنده، ساده و با کاربری آسان. بدنه یکپارچه مدیاپد ۱۰ اینچ هوآوی ساخته شده از جدیدترین مواد آلیاژ آلومینیوم، سبکی و براقی خیره کننده‌ای را برای این دستگاه فرآهم آورده است.

پهنای تبلت تنها ۸.۸ میلیمتر است و وزن آن فقط ۵۹۸ گرم که این قابلیت‌ها موجب حمل ساده و راحت آن شده است.

MediaPad 10 FHD، چهارمین نسل تبلت‌های هوآوی بعد از S۷, S۷ Slim و MediaPad (Android Honeycomb) است.
مدیا پد ۱۰ اینچ هوآوی در فصل دوم ۲۰۱۲ در بازار جهانی در دسترس خواهد بود.
 
کد مطلب: 21384
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام