۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۰۷
نظام صنفی سرانجام به اختلالات اینترنت واکنش نشان داد

درخواست نظام صنفی برای ملاقات با وزیر ارتباطات

ایتنا - انتظار می‌رود این نشست حداکثر تا اواسط هفته آتی برگزار شود.


با گذشت چند روز از بروز اختلال در اینترنت کشور، و ایجاد مشکل در فعالیت شرکت‌های اینترنتی،‌سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سرانجام به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش ایتنا، این سازمان خواهان مذاکره با وزیر ارتباطات در این زمینه شده است.

به گزارش ایتنا، اطلاعیه کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌های این سازمان به شرح زیر است:


با توجه به بروز برخی اختلالات در ارتباطات شبکه‌ای کشور طی چند هفته گذشته، کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌های سازمان نصر استان تهران اقدام به پیگیری موضوع از مراجع مرتبط دولتی نموده است.

در همین راستا برگزاری جلسه‌ای فوری با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و دست‌اندرکاران و مدیران مربوط، تقاضا شده است که انتظار می‌رود این نشست حداکثر تا اواسط هفته آتی برگزار و در نخستین فرصت، نتایج آن طی نشستی مطبوعاتی به اطلاع اصحاب رسانه، شرکت‌های اینترنتی عضو و کاربران محترم کشور رسانده شود.
 
بدیهی است شرکت‌های خدمت‌رسان در حوزه اینترنت، تمامی تلاش خود را از طریق سازمان نظام صنفی خویش به منظور هماهنگی بیشتر در ارتقای سطح کیفی خدمات به کار بسته‌اند تا میزان هزینه احتمالی در راستای بروز برخی اختلالات را به حداقل ممکن برسانند.
 
کد مطلب: 21356
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً باید با وزارت اطلاعات جلسه بگذارند :-)
مرتضی
feedback
وقتیکه مسئولان حوضه اینترنتی از وجود داشتن تمام این اختلالات اظهار بی اطلاعی میکنند یعنی اینکه اینترنت بدست افراد و یا سازمانیهایی کنترول و یا برنامه ریزی برای سرویس دهی به مشترکین میشه که قدرت زیادی برای بروز این مشکلات دارند و شاید طوری بصورت نامرئی عمل کنند که مسئولین متوجه این اختلالات نمیشوند پس به احتمال زیاد این نشست ها و ملاقاتها راه بجایی نخواهد برد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام