۰
plusresetminus
شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۳
يك نماينده پارلمان

اپراتور سوم باز هم منتظر حمایت دولت است

ايتنا - حمایت نکردن دولت از رایتل موجب شد این اپراتور عرضه سیم‌کارت‌های خود را با تأخیر آغاز کند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس حمایت‌های دولت از اپراتور سوم را ناکافی خواند و تأکید کرد: ورود ایران به عرصه ارتباطی روز دنیا حمایت دولت را می‌طلبد.

به گزارش ایتنا شهریار طاهرپور در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر این که دولت باید حمایت بیشتری از اپراتور سوم داشته باشد، گفت: حمایت نکردن دولت از رایتل موجب شد این اپراتور عرضه سیم‌کارت‌های خود را با تأخیر آغاز کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا را از ویژگی‌های این اپراتور برشمرد و افزود: فناوری شبکه رایتل، فناوری نسل سوم تلفن همراه است که تقریبا آخرین فناوری تجاری شده تلفن همراه در دنیا است.

وی با بیان این که ارائه خدمات متنوع این اپراتور می‌تواند به رقابتی تر شدن فضا کمک می‌کند، افزایش کیفیت و کاهش قیمت را ویژگی این اپراتور پس از ورود به عرصه ارتباطی کشور خواند.

طاهرپور توجه بیشتر مسئولان دولتی را به اپراتور سوم خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که با حمایت از این اپراتور تمام شهرهای کشور از رایتل بهره‌مند شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم یادآور شد: برنامه این اپراتور تحت پوشش قرار دادن هشت شهر اصلی کشور تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است و بعد از عرضه سیم‌کارت در شهرهای کرج و تهران، نخست شهرهای مشهد، قم و اهواز تحت پوشش شبکه رایتل قرار می‌گیرند و در گام بعدی شهرهای شیراز، تبریز و اصفهان به شبکه رایتل خواهند پیوست.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت رایتل طراحی شبکه رایتل برای سال اول بر مبنای ۵۰۰ هزار مشترک اعلام کرده است.
 
کد مطلب: 21322
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام