کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ده‌ها وکیل آمریکایی در اندیشه تادیب گوگل

خبرگزاری فارس , 6 اسفند 1390 ساعت 12:50

ایتنا- کاهش کنترل کاربران بر نحوه دسترسی سایرین به اطلاعات شخصیشان نکته نگران‌کننده دیگری است که در این نامه به آنها اشاره شده است.




بی‌توجهی گوگل به حریم شخصی کاربران مرورگرهای دیگر نه تنها نمایندگان کنگره، بلکه ده‌ها وکیل مستقل و دولتی در این کشور را به فکر مقابله با زیاده‌خواهی‌های این شرکت انداخته است.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، نکته دیگری که به اعتراض این وکلا منجر شده برنامه‌ریزی گوگل برای تغییر سیاست‌های مربوط به حریم شخصی خود و مجاز کردن استفاده کودکان کم سن و سال از برخی خدمات خود مانند شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس است.

اتحادیه ملی وکلای مدافع آمریکا به عنوان بزرگترین نهاد مدنی وکلای این کشور در نامه‌ای سرگشاده به لری‌پیج مدیر عامل اجرایی این شرکت از وی خواسته‌اند تا سیاست‌گذاری مربوط به حریم شخصی گوگل را تغییر دهد.

آنها در مورد تبعات این تغییرات اظهار نگرانی شدید کرده‌اند.

به اعتقاد این وکلا باید هر یک از خدمات گوگل مانند گذشته با سیاست‌گذاری متفاوتی اعمال شود و همچنین نباید اطلاعات کاربران هر یک از این سرویس‌ها در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث قرار بگیرد.

کاهش کنترل کاربران بر نحوه دسترسی سایرین به اطلاعات شخصیشان نکته نگران‌کننده دیگری است که در این نامه به آنها اشاره شده است. گوگل واکنشی به این اعتراضات نشان نداده است.
  


کد مطلب: 21316

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21316/ده-ها-وکیل-آمریکایی-اندیشه-تادیب-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir