۰
plusresetminus
جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۴۱

سامسونگ در طول ۱۰ماه، ۲۰ میلیون گلکسی فروخت

ایتنا - سامسونگ در ماه اکتبر گفته بود که در ۶ ماه اول پخش این دستگاه تنها ۱۰ میلیون نسخه از آن در فروشگاه‌های مختلف به فروش رسیده است.


سامسونگ گفت که در طول ۱۰ ماه گذشته گلکسی اس سری ۲ فروش بسیار خوبی داشته است.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین،‌Cnet نوشت: به گفته این کمپانی از زمان پخش گلکسی اس سری ۲ ، یعنی از آپریل گذشته تا کنون ۲۰ میلیون نسخه از این دستگاه به فروش رفته است. اگر بخواهیم به سابقه این آمارها نگاهی بیندازیم، سامسونگ در جولای گذشته گفته بود که پس از گذشت ۸۵ روز از پخش این دستگاه موفق به فروش ۵ میلیون واحد از آن شده است.

سامسونگ در میان منتقدین و طرفدارانش، یعنی کسانی که این دستگاه با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Super AMOLED و دوربین پشتی ۸ مگا پیکسلی اش را دوست دارند این موفقیت را جشن گرفت.

این گوشی اندورییدی یک دوربین جلویی ۲ مگا پیکسلی هم دارد و این دوربین به انتخاب مشتری از ۱۶یا ۳۲ گیگا بایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند. اندروییدش هم نسخه ۲.۳ است.

با کمال تعجب فروش این دستگاه نسبت به گذشته شتاب بیشتری گرفته است.

سامسونگ در ماه اکتبر گفته بود که در ۶ ماه اول پخش این دستگاه تنها ۱۰ میلیون نسخه از آن در فروشگاه‌های مختلف به فروش رسیده است. اما حالا تنها با گذشت ۴ ماه دیگر فروش این دستگاه دو برابر شده است.

شاید یکی از علت هایش این باشد که سامسونگ اعلام کرده در کنگره جهاتی موبایل هفته آینده گلکسی اس ۳ را عرضه خواهد کرد.
در واقع، اخرین شایعه ها در مورد زمان پخش این دستگاه اینگونه بود که سامسونگ حتی تا ماه می هم موفق به عرضه گلکسی اس ۳ نخواهد شد.

با اینکه فروش گلکسی ۲ موفقیت آمیز بوده اما هیچ گاه به پای آیفون هم نمی رسد.
Cupertino کمپانی کالیفرنیایی این شرکت ماه گذشته اعلام کرد در سه ماهه گذشته ۳۷.۰۴ میلیون آیفون به فروش رفته است.

کد مطلب: 21307
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام