کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه يك ابزار راهنما برای یافتن راهکارهای مناسب کسب‌وکار

سايت خبری همكاران سيستم , 3 اسفند 1390 ساعت 17:03

ایتنا- کار ابزار جدید شرکت ورایزون این است که به کاربران کمک می‌کند بهترین راهکار مورد نیاز خود را در زمینه‌های مختلف بیابند.




شرکت ورایزون وایرلس (Verizon Wireless) از عرضه ابزار تعاملی رایگانی خبر داده است که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند راهکارهای نرم‌افزاری مورد نیاز خود برای افزایش بازدهی، حفاظت از اطلاعات و استفاده از فناوری‌های بی‌سیم را بیابند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت eweek این ابزار تعاملی که Small Business Advisor نام دارد دارای قابلیت‌های کاربرپسندی است و به نوعی نقش یک مشاور الکترونیک را ایفا می‌کند و می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شرکت‌های کاربر شود.

هم اکنون راهکارهای کسب‌وکار زیادی بر روی سیستم‌عامل‌های همراه از جمله اندروید، اپل، ویندوز فون و بلک‌بری طراحی و نصب شده است.
کار ابزار جدید شرکت ورایزون این است که به کاربران کمک می‌کند بهترین راهکار مورد نیاز خود را در زمینه‌های مختلف بیابند.

این ابزار به این شکل عمل می‌کند که با چند سوال از کاربر درباره نوع کسب و کار، سیستم‌عامل فناوری همراه و قابلیت‌ها و نیازهای مورد نظر او می‌تواند او را در یافتن راهکار مناسب یاری کند.

کاربران به کمک این ابزار همچنین می‌توانند راهکار مورد نیاز خود را خریداری و دانلود کنند.

پژوهش‌های شرکت کام‌اسکور نشان می‌دهد ۱۲ درصد از کسب‌وکارهای کوچک در آمریکا از طریق شرکت ورایزون به خدمات اینترنتی دسترسی دارند.

ورایزون از این نظر پس از رقیب خود، شرکت AT&T قرار دارد.
سهم رقیب ورایزون از این بازار ۲۰ درصد است. سهم ورایزون از بازار کسب‌وکارهای کوچک ۱۳ درصد از کمتر از سهم این شرکت در بازار کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ است.
 


کد مطلب: 21281

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21281/عرضه-يك-ابزار-راهنما-یافتن-راهکارهای-مناسب-کسب-وکار

ايتنا
  https://www.itna.ir