۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۵

تعويض رايگان سيم‌کارت‌هاي قديمي مشترکان همراه اول در تهران و البرز

ایتنا- هزينه تعويض سيم‌کارت‌هاي TCI با MCI رايگان بوده و مشترکان مبلغي بابت اين سرويس نمي‌پردازند.


طرح تعويض رايگان سيم‌کارت‌هاي قديمي مشترکان همراه اول در دو استان تهران و البرز آغاز شد.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، ناصر قديري کاشاني - مدير عامل شرکت خدمات اول - از اجراي طرح تعويض رايگان سيم‌کارت‌هاي قديمي يک ميليون و ۸۰۰ هزار مشترک همراه اول خبر داد و گفت: اين طرح در فاز نخست در استان تهران و البرز اجرايي مي‌شود كه به صورت آزمايشي آغاز شده است.

ناصر قديري کاشاني با بيان اينکه سيم‌کارت مشترکان اپراتور اول در تهران و البرز که روي آنها کلمه TCI درج شده است، در اين طرح تعويض مي‌شود، ادامه داد: اين سيم‌کارت‌ها با سيم‌کارت‌هاي جديد MCI تعويض خواهند شد تا مشکلاتي از جمله سوختن بدون دليل سيم‌کارت مشترکان کاهش يابد.

وي با تاکيد بر اينکه شرکت خدمات اول در اين طرح براي يک ميليون و ۸۰۰ هزار مشترک در تهران و البرز به تدريج پيام کوتاه ارسال کرده و مشترکان را براي اجراي اين طرح مطلع مي‌کند، گفت: طي چند روز آينده شرکت خدمات اول به عنوان مرکز تماس اپراتور همراه اول با مشترکان تماس گرفته و با دريافت آدرس، سيم کارت‌هاي جديد را به آدرس مشترکان ارسال مي‌کند.

قديري کاشاني با بيان اينکه اين طرح به صورت آزمايشي در منطقه ۱۵ پستي تهران انجام شده است، گفت: هزينه تعويض سيم‌کارت‌هاي TCI با MCI رايگان بوده و مشترکان مبلغي بابت اين سرويس نمي‌پردازند.

او گفت: پيش‌بيني مي‌كنم ين طرح ظرف مدت ۴ ماه در تهران و البرز به اتمام برسد. توزيع قبوض همراه اول نيز از خدماتي است كه شرکت خدمات اول براي همراه اول انجام مي‌دهد.
 
کد مطلب: 21264
نام شما
آدرس ايميل شما