۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۴
معرفی دو کارت گرافیک جدید ایسوس

با قیمت مناسب، حرفه ای بازی کنید

ایتنا- کارت گرافیک جديد ايسوس مجهز به نرم‌افزار GPU Tweak است که امکان تغيير ولتاژ، دور فن و ديگر موارد را براي اورکلاک کارت گرافیک به کاربر مي‌دهد.


کم‌کم بايد با کارت‌های گرافیک سري ۶۰۰۰ شرکت AMD خداحافظي کنيم و به سراغ محصولات سري ۷۰۰۰ ایسوس برويم که از کارايي بالاتر و امکانات بيشتري برخوردار است.

 همان طور که مي‌دانيد پردازنده‌های گرافیکی سري HD7000 شرکت AMD از فناوري ساخت ۲۸ نانومتر بهره مي‌برد که اين موضوع باعث کاهش دماي اين پردازنده‌هاي گرافيکي در مقايسه با نسل قبل شده است اما از آن جايي که ايسوس عادت دارد هميشه محصولات خاصي را به کاربر ارائه کند دو مدل جديد از کارت‌های گرافیکی خود با نام HD7770-DCT-1GD5 و HD7750-1GD5 را با بازار ارائه کرده است که در ادامه به بررسي مشخصات آنها مي‌پردازيم.

به گزارش ایتنا، مدل HD7770 از خنک‌کننده Direct CU بهره مي‌برد که اين موضوع باعث کاهش دماي پردازنده گرافيکي در اين محصول تا ۲۰ درجه شده است. علاوه بر اين محصول جديد ايسوس مجهز به نرم‌افزار GPU Tweak است که امکان تغيير ولتاژ، دور فن و ديگر موارد را براي اورکلاک کارت گرافیک به کاربر مي‌دهد.

علاوه بر اين HD7770 قابليت پشتيباني از فناوري Eyefinity 6 را دارد. از ديگر ويژگي‌هاي اين کارت گرافیکي مي‌توان به پشتيباني از رابط PCI-E نسخه سه، پشتيباني از فناوري HD۳D و اورکلاک پردازنده گرافيکي تا ۱۰۲۰ مگاهرتز اشاره نمود.

مدل HD۷۷۵۰ از لحاظ امکانات شباهت زيادي به مدل HD7770 دارد با اين تفاوت که در اين مدل از خنک‌کننده Direct CU استفاده نشده است و همچنين اين محصول از فناوري Eyefinity با ساختار سه مانيتور پشتيباني مي‌کند.

اين محصول مانند HD7770 اورکلاک شده است و فرکانس پردازنده گرافيکي آن به ۸۲۰ مگاهرتز رسيده است. HD7750 هم مجهز به رابط PCI-E نسخه سه است که اين موضوع مي‌تواند باعث بهبود کارايي آن در بعضي موارد شود.
 
کد مطلب: 21242
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام