۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۵

گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی اپرا بر روی فناوری‌های همراه

ایتنا- شرکت اپرا که صاحب نرم‌افزارهای معروفی مثل مرورگرهای اپرا و اپرامینی بر روی فناوری‌های همراه است، قصد دارد برای دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف فناوری‌های همراه راهکارهای تبلیغاتی ارائه کند.


شرکت نرم افزاری اپرا اعلام کرده است با خرید دو شرکت تبلیغاتی قصد دارد قابلیت‌ها و خدمات خود را در زمینه تبلیغات بر روی فناوری‌های همراه گسترش دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت eweek اپرا با خرید شرکت‌های موبایل تئوری و فورث اسکرین (۴th Screen Advertising) می‌کوشد نظر صاحبان تبلیغات را به سوی خود جلب کند.

شرکت اپرا که صاحب نرم‌افزارهای معروفی مثل مرورگرهای اپرا و اپرامینی بر روی فناوری‌های همراه است، قصد دارد برای دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف فناوری‌های همراه راهکارهای تبلیغاتی ارائه کند.
راهکارهای این شرکت هم اکنون پلت‌فرم‌های iOS، اندروید، جاوا، سیمبین و بلک‌بری را پوشش می‌دهد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد مرورگرهای اپرا که بر روی فناوری‌های همراه نصب شده است ماهیانه ۱۶۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر ماه بیش از صد میلیارد صفحه اینترنتی از طریق مرورگرهای آن مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرد.
کاربران اپرا در سال گذشته ۱۶۰ پتابایت داده اینترنتی را از طریق مرورگرهای این شرکت رد و بدل کرده‌اند.

گفتنی است موبایل تئوری یکی از شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی موبایلی در آمریکا است که در شهرهای مختلف این کشور نمایندگی فعالی دارد.

این شرکت برای برندهای مشهوری مثل مایکروسافت، شورولت، کوکاکولا و غیره خدمات تبلیغات موبایلی ارائه می‌کند.
این شرکت توانایی پخش تبلیغات برای ۶۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ میلیون وب سایت و نرم‌افزار کاربردی را داراست.

شرکت فورث اسکرین نیز که در لندن مستقر است، یکی از فعال‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی در اروپا به شمار می‌آید.
این شرکت نیز راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی رسانه‌ای تبحر زیادی دارد و شرکت‌های رسانه‌ای مثل گاردین،‌ام تی وی، گلوبال رادیو و غیره از خدمات تبلیغاتی آن استفاده می‌کنند.
 
کد مطلب: 21212
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام