۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۳

اپسون، آموزش، تعامل

ویدیو پروژکتورهای ultra-short-throw به بهبود نمایش در کلاس های آموزشی کمک می‌کنند
ايتنا - ویژگی‌هایی از قبیل خودکار هایی با تعامل و سرعت واکنش بیشتر و بی نیاز از اتصال به رایانه‌های رومیزی به وجود آمده‌اند تا کلاس‌های درسی از فراگیری تعاملی دروس آموزشی بهره‌مند شوند.


شرکت اپسون بزرگ‌ترین تولید کننده ویدیوپرژوکتور در دنیا با معرفی نسل دوم محصولات کاملا تعاملی ultra-short-throw به صنعت آموزش به نمایشگاه فناوری‌های آموزشی BETT UK ۲۰۱۲ بازمی‌گردد.

به گزارش ایتنا با توجه به بازخورد و نظرات این صنعت، شرکت اپسون ویژگی‌های کاملا جدیدی را ابداع نموده است. ویژگی‌هایی از قبیل خودکار هایی با تعامل و سرعت واکنش بیشتر و بی نیاز از اتصال به رایانه‌های رومیزی به وجود آمده‌اند تا کلاس‌های درسی از فراگیری تعاملی دروس آموزشی بهره‌مند شوند.

پروژکتورهای تعاملی با قابلیت قرارگیری نزدیک‌تر به پرده نمایش
پروژکتورهای کاملا تعاملی EB-۴۸۵Wi و EB-۴۷۵Wi دارای ۲ خودکار تعاملی هستند. این خودکارها به آموزگاران و دانش آموزان امکان می‌دهد تا موارد مد نظر خودشان را به طور همزمان بر روی صفحه نمایش بنویسند.
این امر فعالیت مشترک میان آموزگار و دانش پژوه را بسیار آسان می‌کند. این خودکارهای فوق سبک سرعت واکنش بالایی دارند و استفاده از آنها بسیار راحت است. این موارد از طریق فناوری hover فراهم شده است. درحالی که این خودکار ها با پرده نمایش در تماس نیستند اما با دقت تمام موارد را شناسایی می‌کنند.

افزون بر قابلیت سازگاری با نرم‌افزارهای رایج رایانه‌ای، این ویدیو پروژکتورها می‌توانند بدون وجود یک رایانه هم به فعالیت خود ادامه دهند و از ابزارinstant annotation بهره ببرند.

آموزگاران می‌وانند بدون نیاز به رایانه، یک سطح صاف و هموار را محیط تعاملی خود قرار دهند. حتی می‌وانند با استفاده از ابزار مذکور و اتصال به یک دستگاه پخش کننده DVD، به تفسیر عکس‌ا و تصاویر مختلف بپردازند.

این ویدیوپروژکتورها می‌وانند در ۴ موقعیت مختلف قرار بگیرند که یکی از آنه در زیر میزهای شیشه‌ی است تا بهترین تعامل را برای کار مشترک گروهی ارائه کنند.
کد مطلب: 21196
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام