کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از 15 فروردين‌ماه سال 91 آغاز می‌شود...

ثبت‌نام‌هاي جديد سيم‌كارت‌ رايتل در تهران و كرج

خبرگزاری ايسنا , 29 بهمن 1390 ساعت 14:10

ایتنا- مدیر‌کل برند رایتل:"در تعرفه‌هاي تشويقي مكالمات تصويري رايگان و پيامك رايگان هم داريم."




مدير كل برند و ارتباطات رايتل از آغاز ثبت نام‌هاي جديد براي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و كرج از ۱۵ فروردين‌ماه سال آينده خبر داد.

به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: علاقمندان سيم‌كارت‌هاي رايتل در تهران و كرج و كساني كه به هر دليل نتوانستند براي سيم‌كارت‌هاي رايتل ثبت‌نام كنند، مي‌توانند از روز ۱۵ فروردين‌ماه سال آينده براي اين كار اقدام كنند.

وي تاكيد كرد: تعرفه‌هايي كه در حال حاضر در رابطه با سيم‌كارت‌هاي رايتل ارائه مي‌شود، در قالب جشنواره اولين‌هاست و فعلا اين قيمت‌ها تشويقي هستند و كساني كه مشتركان رايتل هستند با استفاده از امتياز اولين‌ها مي‌توانند از خدمات رايتل استفاده كنند.

آرپناهي گفت:‌ اپراتور سوم تلفن همراه سيم‌كارت‌هاي خود را در قالب جشنواره ارائه مي‌كند و ما هر روز تعدادي از سيم‌كارت‌ها را واگذار خواهيم كرد.

مدير كل برند و ارتباطات رايتل استقبال از ثبت نام سيم‌كارت‌هاي رايتل در تهران و كرج را بسيار خوب ارزيابي كرد و با بيان اينكه در سيم‌كارت‌هاي ديتاي رايتل، تكنولوژي جديدي عرضه مي‌شود كه از GPRS متفاوت و نسل سوم است، گفت: در تعرفه‌هاي تشويقي مكالمات تصويري رايگان و پيامك رايگان هم داريم كه اطلاعات آن برروي سايت رايتل www.rightel.ir وجود دارد.
 


کد مطلب: 21187

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21187/ثبت-نام-هاي-جديد-سيم-كارت-رايتل-تهران-كرج

ايتنا
  https://www.itna.ir