۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۲
معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد

مسئولان مخابرات از پروانه فعالیت خود اطلاع ندارند

ايتنا - سبوحي: بهتر است که آقایون پروانه فعالیت این شرکت را مجددا بررسی و مطالعه کنند.


در حالیکه اپراتور ایرانی خارجی، ام. تی.ان –ایرانسل، اقدام به واگذاری سیم‌کارت‌های خود با پیش‌شماره ۰۹۳۳ کرده، مسئولان شرکت مخابرات ایران مدعی هستند این شماره رزرو پروژه تالیا بوده و رگولاتوری نباید مجوز واگذاری این شماره را به اپراتور دوم می‌داد، ولی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این اظهارات بیان شده از سوی مسئولان مخابرات را ناشی از «بی‌اطلاعی آنها از پروانه فعالیت این شرکت» می‌داند.

به گزارش ایتنا لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با موبنا با اشاره به بند یک پیوست مفاد پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران، گفت: مسئولان شرکت مخابرات ایران و رئیس شورای رقابت با توجه به چه اسنادی مدعی هستند که۰۹۳۳ متعلق به پروژه تالیا است؟

وی با بیان اینکه پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران توسط آقای صابر فیضی امضا شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است که آقایون پروانه فعالیت این شرکت را مجددا بررسی و مطالعه کنند.

سبوحی خاطر نشان کرد: در صورتی که مسئولان مخابراتی مدعی هستند این فضای نامبرینگ متعلق به تالیا است، آیا تاکنون حق و حقوق لازم در خصوص نگهداری این شماره را پرداخت کرده‌اند یا خیر؟

چندی پیش جمشید پژویان رئیس شورای رقابت با اشاره به تخلفات مکرر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت رگولاتوری با واگذاری این شماره به اپراتور ایرانی خارجی ام. تی. ان- ایرانسل از یک قدرت انحصاری استفاده کرده است.

درهمین حال مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص واگذاری شماره رزرو تالیا به اپراتور ایرانی خارجی. ام. تی ان- ایرانسل، با اشاره به مکاتبات صورت گرفته اعلام کرد: رگولاتوری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

از سویی دیگر نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هم گفته بود شماره ۰۹۳۳ متعلق به پروژه تالیا است، اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان- ایرانسل، نمی‌تواند این شماره را در اختیار بگیرد.
به گفته سیدمصطفی سید هاشمی، هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در حال بررسی این موضوع هستند.

اپراتور ایرانی- خارجی، ام.تی .ان- ایرانسل به عنوان تنها اپراتور مخابراتی کشور که هیچگونه محدودیتی در ارائه خدمات مخابراتی در کشور ندارد تاکنون هفتاد میلیون پیش شماره از کدهای ۹۳۰،۰۹۳۳،۰۹۳۵،۰۹۳۶،۰۹۳۷، و ۰۹۳۹ را در اختیار گرفته و برای واگذاری سیم‌کارت به هر قیمت و هر شرایط اشتهای سیری‌ناپذیر دارد.
 
کد مطلب: 21159
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام