۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۷

احتمال اختلال اینترنت بریتانیا در بازی‌های المپیک

ايتنا - بریتانیا قصد دارد برای کمک به سبک‌تر شدن فشار ناشی از قطع شدن اینترنت دریچه‌های اطلاعاتی را برای کاربران قرار دهند.


متخصصان هشدار داده‌اند که با آغاز بازی‌های المپیک لندن، این احتمال وجود دارد که به واسطه بالا رفتن ترافیک در اینترنت، این شبکه در بریتانیا دچار اختلال شود.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته متخصصان، بریتانیا در طول برگزاری بازی‌های المپیک لندن به دلیل افزایش پیدا کردن تعداد افرادی که آنلاین می‌شوند، دچار اختلال اینترنتی خواهد شد.

در سندی دولتی به نام "آماده‌سازی مشاغل برای بازی‌ها" به شرکت‌ها هشدار داده شده است که این احتمال وجود دارد اتصال اینترنتی آنها در روزهای ۲۷ جولای تا ۱۲ آگوست قطع شود.
بریتانیا قصد دارد برای کمک به سبک‌تر شدن فشار ناشی از قطع شدن اینترنت دریچه‌های اطلاعاتی را برای کاربران قرار دهند.

در این سند اعلام شده است این احتمال وجود دارد که خدمات اینترنتی طی برگزاری بازی‌های المپیک کند شده و یا در شرایط بسیار وخیم به واسطه اتصال تعداد بیشتری از کاربران به شبکه اینترنت به کلی قطع شود.
در این راستا شرکت‌های اپراتور اینترنتی دریچه‌های اطلاعاتی را طی این دوره‌های اختلال در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

با این همه بروز چنین اختلالی هنوز از جانب IPSها تایید نشده است.
همچنین این احتمال وجود دارد که پوشش خطوط تلفن همراه نیز دچار اختلال شود.
احتمال اینکه چنین اختلالاتی بر روی ایمیل، اتصال صوتی و دیگر خدمات کم ترافیک تاثیرگذار باشد بسیار کم است و مشکل در دانلود کردن فایل‌های پرحجم و بزرگ خود را نشان خواهد داد.

بر اساس گزارش تلگراف، دولت بریتانیا شرکت‌های مستقر در لندن را تشویق کرده تا طی برگزاری این بازی‌ها به کارمندان خود اجازه دهند تا در خانه‌هایشان کار کنند و یا شیفت کاری آنها را به گونه‌ای تنظیم کنند تا ترافیک در سطح شهر نیز کاهش یافته و فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی آسان‌تر شود.
اما از سویی این احتمال وجود دارد که میزان کارایی دورکاری کارمندان به واسطه اختلال در اینترنت کاهش پیدا کند.
 
کد مطلب: 21032
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام