۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲

عرضه خدمات پردازش ابری شرکت ادوبی در بهار امسال

ایتنا- ادوبی ابراز امیدواری کرده است به کمک این خدمات جدید قادر خواهد بود نوآوری‌های خود را شتاب بخشد و کاربران خود را نیز قادر خواهد ساخت از رسانه‌ها و ابزار جدید برای مقاصد خود استفاده کند.


شرکت ادوبی اعلام کرده است در بهار سال جاری خدمات جدیدی در حوزه فناوری پردازش ابری به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.
عرضه خدمات جدید ادوبی که Adobe Creative Cloud نام گرفته است برای اولین بار در اکتبر سال گذشته و در کنفرانس MAX ۲۰۱۱ اعلام شده بود.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، مدیر بازاریابی محصولات و راهکارهای تعاملی و اینترنتی ادوبی در این باره به وب‌سایت Eweek گفته است خدمات جدید این شرکت در حوزه فناوری پردازش ابری در کنار نرم‌افزارهایی مثل Adobe Creative ۶ در بهار امسال عرضه خواهد شد.

شرکت ادوبی در کنفرانس Max ۲۰۱۱ با اشاره به اینکه میلیون‌ها نفر به نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های دسکتاپی و رایانه‌های لوحی دسترسی دارند و می‌توانند بهترین کارهای خود را از این طریق به اشتراک بگذارند، اعلام کرده بود خدمات جدید این شرکت بیش از هر چیزی بر خلاقیت کاربران تمرکز خواهد کرد.

ادوبی ابراز امیدواری کرده است به کمک این خدمات جدید قادر خواهد بود نوآوری‌های خود را شتاب بخشد و کاربران خود را نیز قادر خواهد ساخت از رسانه‌ها و ابزار جدید برای مقاصد خود استفاده کند.

امکان استفاده از خدمات همگام‌سازی ابزار و رایانه‌های شخصی و فضای ۲۰ گیگابایتی ذخیره داده‌ها از جمله قابلیت‌های خدمات جدید ادوبی در حوزه فناوری پردازش ابری است.

شرکت ادوبی همچنین اعلام کرده است قصد دارد همزمان با عرضه خدمات فناوری پردازش ابری، مجموعه دیگری از برنامه‌ها و خدمات را نیز عرضه کند.

یکی از این خدمات مجموعه‌ای از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی است که ادوبی‌تاچ نامیده می‌شود. ادوبی‌تاچ برای تولید محتوا بر روی رایانه‌های لوحی وارد بازار می‌شود. این برنامه‌ها خلاقیت حرفه‌ای زیادی را برای کاربران، از مصرف‌کنندگان گرفته تا کاربران حرفه‌ای به همراه خواهد داشت.

یکی‌دیگر از محصولات ادوبی Adobe Edge نام دارد. این برنامه کاربردی در واقع طرح جدیدی برای طراحی HTML۵ که همانند نرم‌افزارهای فلش امکان تولید انیمیشن بر روی وب‌سایت‌های و برنامه‌های کاربردی نصب شده بر روی فناوری‌های همراه را به طراحان و سازندگان نرم‌افزاری می‌دهد.

شرکت ادوبی همچنین اعلام کرده در بهار امسال Adobe Muse را وارد بازار خواهد کرد. این محصول طراحان گرافیکی را قادر می‌سازد بدون نیاز به برنامه‌نویسی به طراحی وب‌سایت‌های مبتنی بر HTML بپردازند.
 
کد مطلب: 21022
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام