۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۶

فروش یک میلیونی Optimus LTE ال‌جی

ایتنا- فروش میلیونی این گوشی منحصر به فرد نشان‌دهنده برتری ال‌جی در تکنولوژی LTE موبایل بوده و ترکیب آن با نمایشگرهای True HD IPS ال‌جی با استقبال بی‌نظیر کاربران روبه‌رو شده است.


شرکت ال‌جی اعلام کرد که گوشی هوشمند Optimus LTE به فروشی بیش از یک میلیون عدد دست یافت و مقام اول را در گوشی‌های نسل چهارمی کسب نمود.

Optimus LTE ال‌جی اولین گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی HD LTE می‌باشد که هم‌اکنون در آمریکا، کانادا، ژاپن و کره‌جنوبی در دسترس است.

به گزارش ایتنا به نقل از وبلاگ رسمی ال‌جی ایران، این گوشی در عرضه اولیه خود در کره توانست در سه ماهه اول به فروشی معادل ۶۰۰،۰۰۰ عدد دست یابد و پر فروش‌ترین گوشی هوشمند با تکنولوژی LTE در بازار گردد.
همچنین در اولین روز عرضه خود در ژاپن، Optimus LTE فروشی معادل ۸،۵۰۰ عدد داشت.

به گفته مدیران ارشد ال‌جی در این بخش، فروش میلیونی این گوشی منحصر به فرد نشان‌دهنده برتری ال‌جی در تکنولوژی LTE موبایل بوده و ترکیب آن با نمایشگرهای True HD IPS ال‌جی با استقبال بی‌نظیر کاربران روبه‌رو شده است.

Optimus LTE ال‌جی دارای یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با وضوح ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل از نوع کاملا” HD و مجهز به تکنولوژی IPS با نسبت صفحه ۱۶:۹ و قابلیت ارتباطی LTE می‌باشد.

این صفحه نمایش با برخورداری از ۲٫۷۶ میلیون ریز پیکسل ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت منحصر به فرد و رنگهایی کاملا” طبیعی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگا هرتزی به همراه باتری ۱،۸۳۰mAh، دوربین ۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه DLNA اشاره کرد.

بر طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال‌جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE و دارنده ۲۳ درصد از ۱،۴۰۰ محصول مجهز به این فناوری با ارزش مالی ۸ میلیارد دلار در جهان شناخته شده است.

ال‌جی در سال ۲۰۰۷ اولین تکنولوژی LTE در جهان را عرضه نموده و پس از آن در سال ۲۰۰۸ اولین مودم LTE را وارد بازار کرد. علاوه بر این ال‌جی توانست سریع‌ترین تکنولوژی LTE را نیز در سال ۲۰۱۰ به همراه اولین تماس ویدیوئی در شبکه LTE در سال ۲۰۱۱ به جهان عرضه نماید.
 
کد مطلب: 20991
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام