۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۵

کسپرسکی وان، به قطب جنوب رسید!

ايتنا - کل مسیر روی یک نقشه تعاملی در یک وب‌سایت اختصاصی، توییتر، شبکه یوتیوب آزمایشگاه کسپرسکی و در فیس‌بوک به طور زنده پیگیری مي‌شد.


آزمایشگاه کسپرسکی، تولیدکننده پیشتاز نرم‌افزارهای مدیریت تهدید و محتوای امن از اتمام موفقیت‌آمیز سفر پیمایش قطب جنوب Kaspersky ONE خبر داد.
در این سفر فلیسیتی آستون کاوشگر معروف بریتانیایی به عنوان اولین زنی که به تنهایی قاره قطب جنوب را پیمود، شناخته شد.

به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، فلیسیتی با حمایت آزمایشگاه کسپرسکی به مدت ۵۹ روز با شرایط جوی مبارزه کرد و حدود ۱۷۰۰ کیلومتر را طی نمود.
او سفر خود را در ۲۵ نوامبر آغاز کرد و به تنهایی از جزیره یخی Ross به طرف یخسار Leverett و از میان رشته‌کوه‌های Transantarctic به قطب جنوب سفر کرد و در آنجا تنها يك روز استراحت کرد.
او سپس سفر خود را در عرض فلات قطبی به طرف ساحل روبرویی قاره واقع در جزیره یخی Ronne ادامه داد.

فلیسیتی سفر خود را در ۲۲ ژانویه به پایان رساند و یک رکورد جهانی جدید را بر جای گذاشت.

یوجین کسپرسکی رئیس و مدیر عامل آزمایشگاه کسپرسکی در توضیح رسیدن فلیسیتی به مقصد اظهار داشت: «بسیار مفتخر هستم که فرصت کمک کردن به این پروژه بی‌نظیر را داشته‌ایم. این کار بزرگ در تاریخ ثبت خواهد شد. به فلیسیتی به خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می‌گوییم. مطمئن هستم که این پیروزی رویداد مهمی در فهرست طویل دستاوردهای اوست. مبارزه در برابر محیط خطرناک و تداوم حرکت به جلو چیزی است که ما را با فلیسیتی متحد می‌کند، و دستاوردهای او الهام‌بخش کل تیم ما در سراسر جهان است.»

فلیسیتی پس از رسیدن به مقصد بیان داشت: «نمی‌توانم بيان كنم از اینکه سرانجام این کار را انجام دادم چقدر خوشحال هستم! سفر پیمایش قطب جنوب Kaspersky ONE به منزله نقطه اوج همه تجربیات و آموخته‌هایی است که قبلاً در سفرهای چالش‌انگیز دیگر خود داشته‌ام. برای مدت زمان بسیار طولانی خودم را از نظر جسمی و ذهنی برای این سفر آماده کردم و سرانجام به هدف نهایی خود رسیدم، برخی شرایط نسبتاً سخت را پشت سر گذاشتم و از همه مهم‌تر بر ترس خود غلبه کردم. هرگز این لحظه را فراموش نخواهم کرد و مطمئن هستم که به یاد آوردن این موفقیت من را به خطر کردن برای تحقق اهداف دیگر در آینده ترغیب خواهد کرد. از همه افرادی که از من در این راه حمایت کردند، از خانواده و دوستانم و از تیم آزمایشگاه کسپرسکی که همیشه برای کمک به من آماده بود، بسیار سپاسگزارم.»

گفتني است، کل مسیر روی یک نقشه تعاملی در یک وب‌سایت اختصاصی، توییتر، شبکه یوتیوب آزمایشگاه کسپرسکی و در فیس‌بوک به طور زنده پیگیری مي‌شد.
همه تعقيب‌کننده‌های مسير او می‌توانستند با ارسال جملات تشویق‌کننده از او حمایت کنند، و در پایان سفر، یک پرچم با تصاویر نیمرخ همه افرادی که در کل مدت سفر او را تشویق می‌کردند، به وی اعطا شد.



مشارکت بین فلیسیتی آستون و آزمایشگاه کسپرسکی در سال ۲۰۰۹ آغاز شد؛ وقتی که شرکت حامی مالی یک پروژه دیگر به نام سفر قطب جنوب کشورهای مشترک‌المنافع نیز آزمایشگاه کسپرسکی بود.
در این سفر فلیسیتی تیمی متشکل از هفت زن از کشورهای مشترک‌المنافع را رهبری کرد که ۹۰۰ کیلومتر از ساحل قاره قطب جنوب را به طرف قطب جنوب اسکی کردند.
این زنان شجاع که نماینده پنج قاره، شش مذهب و هفت زبان بودند، شصتمین سالگرد کشورهای مشترک‌المنافع را برگزار کردند.

از زمان این سفر موفقیت‌آمیز، فلیسیتی به عنوان عضو تیم آزمایشگاه کسپرسکی انتخاب شده است و در رویدادهای مختلف شرکت ميهمان دائمی بوده است.
به این دلیل آزمایشگاه کسپرسکی از حمایت پروژه بی‌سابقه چالش‌انگیز جدید خود و حمایت مالی از سفر پیمایش قطب جنوب Kaspersky ONE خوشحال بود.

Kaspersky ONE، یک نرم‌افزار امنیتی جهانی با چند پلتفرم است كه فناوری‌های پیشتاز محافظت آزمایشگاه کسپرسکی را در تعداد زیادی از دستگاه‌های شخصی از کامپیوتر رومیزی، مک و نوت بوک گرفته تا تلفن هوشمند و تبلت تلفيق می‌کند.
این نرم‌افزار نمونه‌ای از رویکرد جدید کاربرمحور آزمایشگاه کسپرسکی نسبت به امنیت شخصی است و دارای یک مجوز واحد برای همه دستگاه‌هایی است كه به محافظت در برابر تهدیدهای سایبری در حال ظهور نیاز دارند.

Kaspersky ONE در اکتبر سال ۲۰۱۱ در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا عرضه شد و از پایان ژانویه سال ۲۰۱۲ در سطح جهان در دسترس خواهد بود.
 
کد مطلب: 20958
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام