۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۱

ورود عضو جدید خانواده گوشی‌های Galaxsy S به محصولات سامسونگ‌

ایتنا- گلکسی‌اس Advance از سرعت پردازش بیشتری برخوردار است و کارایی آن در زمینه فعالیت‌های اینترنتی مثل آپلود، دانلود و جست‌وجو نیز افزایش یافته است.


شرکت سامسونگ که در یکی دو سال اخیر با عرضه گوشی‌های هوشمند مدل گلکسی‌اِس، توانست جای پای خود در بازار این فناوری‌ها محکم کند، محصول جدیدی از سری گلکسی‌اس وارد بازار کرده که آن را Galaxy S Advance نامیده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، به گفته Pcworld، گوشی جدید سامسونگ دارای قابلیت‌های خیره کننده‌ای است که از آن میان می‌توان به صفحه نمایش ۴ اینچیAMOLED و وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ آن اشاره کرد.

این گوشی دارای یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی است.

بنا بر اعلام سامسونگ، گلکسی‌اس Advance از سرعت پردازش بیشتری برخوردار است و کارایی آن در زمینه فعالیت‌های اینترنتی مثل آپلود، دانلود و جست‌وجو نیز افزایش یافته است.

این گوشی نرم‌افزارهای نصب شده را با سرعت بیشتری اجرا می‌کند و تصاویر را نیز با سرعت بیشتری پردازش می‌کند.

سامسونگ اعلام کرده است این گوشی دارای برنامه‌های کاربردی است که دسترسی کاربران به بیش از ۱۱ میلیون قطعه موسیقی، ۲.۳ میلیون کتاب الکترونیک و ۲۰۰ روزنامه را فراهم می‌سازد.

ابعاد گوشی جدید سامسونگ ۱۲۳.۲ در ۶۳ در ۹.۶۹ ميلي‌متر و وزن آن نیز ۱۲۰ گرم است.

دوربین جلویی آن ۱.۳ مگاپیکسل و دوربین پشتی آن ۵ مگا پیکسلی است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۲.۳ کار می‌کند.

سامسونگ تصمیم گرفته است این گوشی را در ماه فوریه ابتدا در کشور روسیه و سپس در سایر نقاط جهان – به غیر از آمریکا- عرضه کند.
 
کد مطلب: 20953
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام