۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۵
ASUS AUTOMOBILI LAMBORGHINI Eee PC VX۶S

تجربه لامبورگيني با موتور اتمي!

ایتنا- ايسوس براي تکميل اين ابر نت‌بوک از فناوري اختصاصي ICE Power در آن استفاده کرده‌است که اين موضوع VX۶s را به يک محصول چند‌رسانه‌اي قابل حمل قدرتمند تبديل کرده‌است.


همیشه محصولات لوکس طرفداران خاص خود را داشته است و داشتن یک محصول لوکس آرزوی بسیاری از انسان‌ها می‌باشد.
ایسوس نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کامپیوتری توجه خاصی را به این دسته از محصولات نموده‌است. اما فکر می‌کنم ديگر نيازي به توضيح در مورد نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌هاي سري لامبورگيني شرکت ايسوس نباشد.
اين محصولات دقيقاً براي کساني طرح شده‌است که مي‌خواهند قدرت و طراحي بي‌نظير اين خودرو را در يک محصول کامپيوتري تجربه کنند.

به گزارش ایتنا، يکي از محصولات جديد اين شرکت در اين سري مدل Eee PC VX۶S است که از پردازنده دو هسته‌اي جديد اينتل به نام D۲۷۰۰ با فرکانس کاري ۲.۱۳ گيگاهرتز بهره مي‌برد.
ايسوس در اين محصول از يک صفحه‌نمايش ۱۲ اينچي با نور پس زمينه LED و دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پيکسل استفاده کرده است. که اين موضوع با وجود پردازنده گرافيکي HD ۶۴۷۰M تجربه‌اي تازه از پردازش گرافيکي و تصاوير Full HD را در مقابل کاربر قرار مي‌دهد.

ايسوس براي تکميل اين ابر نت‌بوک از فناوري اختصاصي ICE Power در آن استفاده کرده‌است که اين موضوع VX۶s را به يک محصول چند‌رسانه‌اي قابل حمل قدرتمند تبديل کرده‌است. علاوه بر طراحي خاص اين محصول که در ديگر محصولات اين سري هم ديده مي‌شود اين محصول مجهز به رابط بلوتوث نسخه سه است که اين موضوع امکان انتقال سريع اطلاعات و فايل‌ها را در مدت زمان کمتر ممکن مي‌سازد.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين محصول حداکثر از چهار گيگابايت حافظه DDR ۳ پشتيباني مي‌کند که براي محصولي از اين دست، اين مقدار حافظه کاملاً مناسب است. VX۶s با يک باتري شش سلولي ۵۶ وات ساعتي ليتيون يون در حدود ۱.۵ کيلوگرم وزن دارد که با در نظر گرفتن سايز صفحه‌نمايش مقدار مناسبي است.

به اين موارد وجود رابط HDMI نسخه ۱.۳، پورت USB۳ و کارت شبکه بي‌سيم با قابليت پشتيباني از استاندارد ۸۰۲.۱۱n را اضافه کنيد تا ببينيد با چه بچه غولي طرف هستيد. اين محصول در دو رنگ نارنجي و مشکي تا مدتي ديگر در اختيار کاربران خواهد بود.
 
کد مطلب: 20926
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام