۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۷
ترکيب کارايي و طراحي!

Asus VS Series

ایتنا- فناوري موجود در اين مانيتور، این امکان را مي‌دهد تا در زمان تغيير زاويه کاربر نسبت به صفحه به صورت هوشمند کيفيت تصوير را تنظيم مي‌کند.


ايسوس سري‌هاي مختلفي از مانيتور‌هاي خود را براي نياز‌هاي مختلف ارائه کرده‌است.
يکي از اين سري‌ها که براي کاربران مشتاق کارايي و طراحي ساخته شده‌است، مانيتور‌هاي سري VS اين شرکت است.

به گزارش ایتنا، مانيتور‌هاي سري VS داراي طراحي ساده‌اي است اما اين سادگي باعث نمي‌شود که آن را در رده محصولاتي با طراحي غير جذاب قرار دهيم.
يکي از ويژگي‌هايي که ايسوس در محصولات سري VS به کار برده‌است استفاده از نور پس زمينه LED و دستيابي به نسبت کنتراست متغير ۵۰۰۰۰۰۰۰ به يک و با استفاده از فناوري ASCR) Asus Smart Contrast Ratio) است که اين موضوع باعث نمايش بسيار بهتر تصاوير با نسبت کنتراست متفاوت مي‌شود.

تمام محصولاتي که در اين سري ارائه مي‌شوند از حداکثر دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پيکسل پشتيباني مي‌کنند که اين موضوع امکان نمايش تصاوير ويديويي با کيفيت را به کاربر مي‌دهد.
همچنين ايسوس در اين محصول از فناوري Smart View پشتيباني مي‌کند.
وجود اين فناوري اين امکان را به مانيتور مي‌دهد تا در زمان تغيير زاويه کاربر نسبت به صفحه به صورت هوشمند کيفيت تصوير را تنظيم مي‌کند تا کيفيت تصوير در حال مشاهده برابر با کيفيت تصوير قابل مشاهده در حالت تماشاي صفحه نمایش در حالت نگاه به صورت مستقيم باشد.

از ديگر ويژگي‌هاي موجود در اين سري قابليت Aspect Control Function است که نسبت تصوير را بر اساس نوع تصوير در حال ارسال به مانيتور تنظيم مي‌کند.
همچنین قابليت Splendid Video Intelligent (براي تنظيمات بهتر نور، روشنايي و کنتراست بر اساس پروفايل موجود در اين قابليت) و طراحي خاص اين سري از دیگر موارد قابل توجه می‌باشد.
 
کد مطلب: 20888
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام