۰
plusresetminus
شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۸

حمله هکرهای ناشناس به سایت وزارت دادگستری آمریکا

ایتنا- اعضای گروه هکری ناشناس در اعتراض به تلاش وزارت دادگستری آمریکا برای تعطیل کردن وب سایت‌های مستقل و حمایت از قانون سانسور اینترنت موسوم به SOPA به وب سایت آن حمله‌ور شدند.


حمله هکرها به وب‌سایت وزارت دادگستری آمریکا به فاصله چند ساعت بعد از تعطیل شدن سایت مگاآپلود یکی از بزرگ‌ترین وب سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل صورت گرفت و در نتیجه آن، دسترسی کاربران به میلیون‌ها فایل فیلم و موسیقی غیرممکن شد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری فارس به گفته فاکس نیوز،این حملات از نوع denial of service بود که در نتیجه آن با ایجاد ترافیک بسیار بالا بر روی وب‌سایت هدف دسترسی به اطلاعات موجود در آن غیرممکن می‌شود. هکرهای ناشناس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند آنچه برای وب‌سایت مگااپلود رخ داد ممکن است برای سایت‌های بزرگ و کوچک دیگر هم اتفاق بیفتد و لذا ضروری است با این اقدام مقابله قاطع شود.

به غیر از این حمله حملات دیگری به وب سایت‌های اف بی ای ، پلیس فدرال آمریکا و همین طور چند شرکت بزرگ پخش موسیقی و فیلم صورت گرفته است.
در حال حاضر سایت وزارت دادگستری آمریکا بعد از چند ساعت وقفه در عملکرد به حالت عادی بازگشته است.

آنچه که ناظران را نگران کرده این موضوع است که قانون سانسور اینترنت یا سوپا، تنها یک قانون داخلی نیست و سایت‌های غیرآمریکایی را هم شامل خواهد شد.
 
کد مطلب: 20845
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام