۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۷
بررسي يك محصول

ASUS RT-N53 :تلفیقی از سرعت و زیبایی

ايتنا - توانایی این روتر در تعریف حداکثر چهار SSID نیز باعث می‌شود تا سطح امنیت در استفاده از روتر و شبکه‌های بی‌سیم افزایش پیدا نماید.


ایسوس با معرفی یک روتر جدید، بار دیگر وسیله‌ای منحصر به فرد و قدرتمند را برای شبکه‌های خانگی و ادارات عرضه کرد.
روتر جدید RT-N53 نام داشته و با بهره بردن از طراحی Black Diamond، وسیله‌ای بسیار زیبا را ارائه کرده است که علاوه بر کارایی مناسب یک ظاهر زیبا را به محیط کار شما می‌بخشد.

در کنار ظاهر زیبا، دو باند بی‌سیم ۴/۲ گیگاهرتز و پنج گیگاهرتز حداکثر سرعت انتقال اطلاعات ۶۰۰ مگابیت در ثانیه را بر روی هر کانال فراهم می‌سازد.
این سرعت بالا در انتقال اطلاعات، در مقیاسی کوچک قرار گرفته است که از قابلیت نصب بر روی دیوار بهره می‌برد و به سادگی می‌توان آن را در حالت Repeater قرار داد تا برد شبکه بی‌سیم شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد و بتوان در هر مکانی از مزایای شبکه بی‌سیم بهره برد.

وجود دو باند ۴/۲ و پنج گیگاهرتز همزمان برای انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت ۶۰۰ مگابیت در ثانیه، این امکان را به کاربران می‌دهد تا همزمان با مرور صفحات وب و دانلود فایل‌ها از اینترنت بر روی باند ۴/۲ گیگاهرتز، به سادگی محتوای HD و با کیفیت را نیز از طریق باند پنج گیگاهرتز و بدون افت کارایی منتقل کنند.

توانایی این روتر در تعریف حداکثر چهار SSID نیز باعث می‌شود تا سطح امنیت در استفاده از روتر و شبکه‌های بی‌سیم افزایش پیدا نماید.
در ضمن به کمک RT-N۵۳ می‌توان برای هر یک از SSID های تعریف شده سطوح امنیتی مختص به آن را تعریف کرده و برای هر گروه کاری، شبکه بی‌سیم مختص به آن گروه را ایجاد نمود.

همانند دیگر محصولات شبکه ایسوس، روتر RT-N۵۳ نیز دارای رابط کاربری ساده و جذابی می‌باشد که عمل راه اندازی و اعمال تنظیمات را بسیار ساده می‌نماید.
سیستم راهنمای QIS به کار گرفته شده در این روتر، مستقل از سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوترها بوده و مسیری ساده برای راه‌اندازی روتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رابط EZ UI نیز با ارائه محیطی گرافیکی، امکان مدیریت این دستگاه را بیش از پیش ساده خواهد کرد.
 
کد مطلب: 20792
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام