۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۳

روح اپل در نمایشگاه CES!

ایتنا – هر چند شرکت اپل بنا بر سیاست خود، از حضور در نمایشگاه CES خودداری می‌ورزد ولی این موضوع از اهمیت تاثیرگذاری اپل چیزی کم نمی‌کند.


اگر چه اپل عملاً در CES غرفه ندارد ولی در بخش‌های مختلف این نمایشگاه به خوبی می‌توان حضور معنوی و غیرمستقیم این شرکت برتر را حس کرد!

به گزارش ایتنا به نقل از پی‌سی‌مگ، گفته می‌شود در CES 2012 حداقل ۲۷۵ غرفه، لوازم جانبی محصولات اپل و نیز محصولاتی که به نوعی با تولیدات این شرکت مرتبط بود را عرضه می‌کردند.

این امر از تاثیرگذاری بی‌چون و چرای اپل بر نمایشگاه CES و نیز بر کل دنیای فناوری‌های نوین حکایت دارد.

به عنوان مثال، اولترابوک‌ها به یکی از محصولات مهم و پرطرفدار نمایشگاه CES 2012 تبدیل شد و در مورد انواع گوناگونی از این دستگاه‌ها که توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه شده بود، هزاران خبر منتشر شد.

اولترابوک‌ها را پاسخی به چندین سال حضور قدرتمندانه اپل در حوزه تبلت‌ها به شمار می‌آورند.

آی‌پد، دیگر شاهکار اپل نیز باعث شد امسال بسیاری از تبلت‌سازان بکوشند در رقابت با آن، تبلت‌های جدیدی طراحی و عرضه نمایند.

بر پایه این گزارش، در CES امسال، تعداد آن دسته از فروشندگان گروه ثالثی که به عرضه لوازم جانبی تلفن‌های آندروید می‌پرداختند بسیار اندک بود.

آندروید سیستم عامل موبایلی گوگل است و یکی از رقبای سرسخت آیفون اپل به شمار می‌رود.

تحلیلگران معتقدند یکی از راهبردهای اصلی اپل این است که حداقل دو سال از رقبايش جلوست و آنها نیز کاملاً به این موضوع واقفند.

هر چند ممکن است شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES از موفقیت فناوری‌ها و محصولاتی که عرضه کرده‌اند خوشحال باشند، ولی همواره نگاه نگران آنها به سمت اپل و تکنیک‌های غافلگیرکننده آن دوخته شده است.

در واقع آنها می‌دانند که اپل می‌تواند در هر لحظه چیز جدیدی رو کند که چه بسا عرصه را بر رقبا تنگ نموده و آنها را به عقب براند.
کد مطلب: 20790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام