۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۴

بيش از 600 هزار مشتري براي بانكداري موبايلي بانك صادرات

ايتنا - تا به امروز بيش از ۶۰۰ هزار نفر از مشتريان بانک صادرات ايران از خدمات mobile banking اين بانك استفاده نموده‌اند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي همسويي با بانکداري روز دنيا و تامين آسايش و رفاه مشتريان خود از تيرماه سال ۱۳۸۷ سرويس‌دهي از طريق تلفن همراه را به صورت رسمي آغاز و بيش از ۶۲۸ هزار نفر از مشتريان اين بانک تا پايان آذر ماه سال جاري در سيستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزاياي اين خدمت نوين آن همچون امکان انتقال وجه بين حساب‌هاي بانک صادرات و ساير بانک‌هاي کشور برخوردار شده‌اند.

براساس اين گزارش در مجموع بالغ بر ۸۴۱ هزار حساب از سيستم‌هاي يک‌طرفه و دوطرفه بانک استفاده مي‌کنند و همچنين ۱۶۴ هزار حساب از خدمات سيستم پياده کوتاه (SMS) که آخرين گردش حساب مشتري را اعلام مي‌کند، بهره‌مند مي‌باشند.

گفتني است کليه دارندگان حساب‌هاي سپهري نزد شعب بانک صادرات ايران مي‌توانند ضمن مراجعه به شعب نسبت به تکميل فرم مربوطه اقدام و سپس از طريق سايت اينترنتي اين بانک نرم‌افزار مربوطه را دريافت و نسبت به نصب آن بر روي دستگاه تلفن همراه خود اقدام نمايند.

اين گزارش حاکي است در مقطع آذر ماه ۹۰ بالغ بر ۶ ميليون و ۸۰۰ هزار تراکنش موفق از طريق سيستم همراه بانک ثبت شده است.

شايان ذکر است همراه بانک صادرات برخوردار از برترين سيستم‌هاي امينتي و محافظتي بوده و منحصراً صاحب حساب با استفاده از کدهاي ورودي شخصي، مجوز ورود به سيستم و استفاده از آن را خواهد داشت.

گفتني است مشتريان بانک صادرات با استفاده از سيستم همراه بانک صادرات که تاثير بسزايي در صرفه‌جويي وقت و هزينه آنان دارد، قادر خواهند بود از طريق تلفن همراه خود علاوه بر مشاهده صورتحساب، نرخ ارز و شماره شناسه حساب بانکي(شبا)، از مانده حساب مطلع و راساً نسبت به پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهيلات، تعيين مبلغ چک، خريد شارژ سيم کارت، استعلام چک و انتقال وجه بين حساب‌هاي بانک صادرات و ساير بانک‌هاي کشور اقدام نمايند.
 
کد مطلب: 20765
نام شما
آدرس ايميل شما