۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۲۴

اختلال در شبکه وایمکس مبین نت ادامه دارد

ایتنا - اپراتورها موظف به مبادله توافقنامه SLA با مشترکان است که اگر اپراتورها از این وظیفه کوتاهی کنند باید خسارت آن را بپردازند.


اختلال در شبکه مبین با گذشت چند روز همچنان در تهران ادامه دارد.

به گزارش ایتنا از موبنا قطعی خطوط وایمکس مبین نت برای مشترکان این اپراتور در حالی است که از هفته‌های گذشته نیز اینترنت کل کشور دارای اختلال بود و دسترسی کاربران به شبکه اینترنت با کندی صورت می‌گرفت.

این در حالیست که مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اختلالات مکرر شبکه اپراتورهای وایمکس چندی پیش اعلام کرد: در صورت بروز قطعی مربوط به شبکه، اپراتورها ملزم به جبران خسارت هستند.

به گفته اصغریان اپراتورها موظف به مبادله توافقنامه SLA با مشترکان است که اگر اپراتورها از این وظیفه کوتاهی کنند باید خسارت آن را بپردازند.

مبین نت یکی از چهار اپراتوری است که سال ۸۸ مجوز فعالیت در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم را در ۳۰ استان از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده است.

آمارهای ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت‌های دارای پروانه ارائه خدمات ارتباطات بی‌سیم مبتنی ‌بر فناوری وایمکس از ابتدای سال تاکنون در تعداد مشترکان ۱۳۱.۵ درصد و در مقدار پهنای باند فروخته شده ۱۸۲.۵ درصد رشد داشته‌اند و شمار مشترکان این فناوری طی ۸ ماه اخیر از ۵۰ هزار به ۲۷۰ هزار نفر افزایش یافته است.
کد مطلب: 20759
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام