۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳

نتایج جست‌وجوی گوگل شخصی‌تر می‌شود

ايتنا - بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوگر جهان با این اقدام می‌کوشد از دو رقیب اصلی خود در این زمینه یعنی فیس بوک و جست‌وجوگر بینگ مایکروسافت پیشی بگیرد.



شرکت گوگل تلاش می‌کند نتایج جست‌و‌جوی کاربران بر روی موتور جست‌وجوگر خود را شخصی‌تر کند.
گوگل قصد دارد این کار را با ترکیب محتویات گوگل پلاس و نتایج موتور جست‌وجوگر خود انجام دهد.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم مطابق گزارش businessweek در این روش وقتی یک کاربر با حساب شخصی خود وارد جست‌وجوگر گوگل می‌شود و به جست‌وجوی واژه یا عبارتی می‌پردازد، جست‌وجوگر گوگل علاوه بر جست‌وجو در محتوای وب، آن واژه یا عبارت را در محتویات گوگل پلاس کاربر و دوستانش نیز جست‌وجو می‌کند و امکان دسترسی کاربر به مطالبی را که توسط خود وی و یا دوستانش در گوگل پلاس منتشر شده، فراهم می‌سازد.

مثلاً اگر کاربری در گوگل به جست‌وجوی تصاویر «سگ» بپردازد، موتور جست‌وجوگر در محتویات گوگل پلاس به جست‌وجو می‌پردازد و اگر کاربر یا یکی از دوستانش عکس سگ خود را بر روی این شبکه اجتماعی منتشر کرده باشند، آن عکس را در صدر نتایج جست‌وجو برای کاربر به نمایش می‌گذارد.
شرکت گوگل نام خدمات جدید خود را «گوگل به اضافهٔ دنیای شما» (Google، Plus Your World) نامیده است.

بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوگر جهان با این اقدام می‌کوشد از دو رقیب اصلی خود در این زمینه یعنی فیس بوک و جست‌وجوگر بینگ مایکروسافت پیشی بگیرد.
چندی پیش مایکروسافت برای اولین بار محتویات فیس بوک درباره داده‌ها و اطلاعاتی مثل نام رستوران‌ها و برندهای مختلف را در نتایج جست‌وجوی خود برای کاربران به نمایش گذاشت.
 
کد مطلب: 20756
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام