کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

اعلام قيمت اينترنت پرسرعت

خبرگزاری ايسنا , 21 دی 1390 ساعت 15:01

ایتنا - سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي قيمت خط 128 كيلوبيتي با اشتراك بين 10 نفر را 9 هزار و 920 تومان اعلام کرد.




مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناآوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي قیمت خطوط اختصاصی اینترنت پرسرعت را اعلام نمود.

عليرضا اصغريان با بيان اين مطلب اظهار كرد: قيمت يك خط اختصاصي ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه و بدون به اشتراك‌گذاري ۱۷۳هزار و ۶۰۰ تومان است كه كاربران مي‌توانند با آن ۴۱ گيگ در ماه دانلود داشته باشند.

وي افزود: يك خط ۶۴ كيلوبيت بر ثانيه به‌صورت اختصاصي به قيمت ۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان است كه كاربران مي‌توانند ۲۰ گيگ در ماه دانلود داشته باشند.
اصغريان که با ایسنا گفت‌وگو کرده قيمت خط ۱۲۸ كيلوبيتي با اشتراك بين ۱۰ نفر را ۹ هزار و ۹۲۰ تومان و ۶۴ كيلوبيتي با همين نرخ اشتراك به قيمت ۵ هزار و ۹۲۰ تومان است.

مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات اظهار كرد: شركت‌هاي خصوصي ارائه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت مي‌توانند نقطه نظرات خود را در جهت كاهش قيمت و افزايش تنوع در سرويس‌هاي قابل ارايه به رگولاتوري ارائه كنند.

وي برداشته ‌شدن ميزان حجم و ترافيك خدمات اينترنت پرسرعت را محدوديتي براي شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات ADSL ندانست و تاكيد كرد: اين‌كه ميزان ترافيك را براي شركت‌هاي ارائه خدمات ADSL نامحدود گذاشته‌ايم، محدوديت نيست و اگر محدوديتي را در اين راستا متصور شويم، اشتراك معمولي يك به ۱۰ خطوط است.
 


کد مطلب: 20750

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20750/اعلام-قيمت-اينترنت-پرسرعت

ايتنا
  https://www.itna.ir