کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجراي «طرح اطمينان»، براي اطمينان از طراحي سايت‌ها

سايت خبری ايتنا , 21 دی 1390 ساعت 12:39

ايتنا - در صورتی که مشتری به هر دلیل از سایت رضایت نداشته باشد و یا پشیمان شود بدون هیچ مشکلی قرارداد فسخ شده و سایت غیرفعال خواهد شد.




در طرح اطمينان شركت دانش پرداز مهر پس از رضايت كامل از طراحي سايت‌تان هزينه طراحي سايت را پرداخت كنيد.
به گزارش ايتنا در این طرح ابتدا نیازمندی‌های مشتری ارزیابی شده و پس از تفاهمات اولیه یک وب سایت کاملاً حرفه‌ای و سفارشی برای کارفرما طراحی گردیده و به صورت کامل فعال می‌گردد.
سپس مشتری تا دو هفته فرصت دارد تا سایت را کاملاً بررسی نموده و در صورت رضایت کامل از آن نسبت به پرداخت بر اساس شرایط مورد توافق اقدام نماید.

در صورتی که مشتری به هر دلیل از سایت رضایت نداشته باشد و یا پشیمان شود بدون هیچ مشکلی قرارداد فسخ شده و سایت غیرفعال خواهد شد.

گفتني است همواره یکی از مشکلات صاحبان کسب و کار و سازمان‌ها برای راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی چگونگی اعتماد به شرکت پیمانکار بوده است و متأسفانه در موارد بسیاري شاهد آن بوده‌ایم که برخی افراد و شرکت‌های متخصص نما، پس از عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت نتوانسته‌اند سایت مطلوب را به کار فرمایان ارائه دهند.

لازم به ذكر است كه شرکت دانش پرداز مهر، با سابقه چندین ساله در حوزه طراحی پورتال و سایت‌های اینترنتی، اطمینان و اعتماد به مشتری در قراردادها و حرکت در جهت نوع تفکر و نیازهای مشتري را به عنوان مبناي تفكري شركت قرار داده است و اجراي اين طرح را گامي در اين راستا مي‌داند.

جهت اطلاع بيشتر از نحوه اجراياين طرح مي‌توانيد به صفحه اينترنتي اين طرح مراجعه نماييد.
 


کد مطلب: 20747

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20747/اجراي-طرح-اطمينان-براي-طراحي-سايت-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir