۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۴

مایکروسافت ۲۰۰ میلیون دلار صرف بازاریابی ویندوز فون می‌کند

ايتنا - با وجود اعتبار برند مایکروسافت در بسیاری از زمینه‌ها، سیستم عامل ویندوز فون این شرکت نتوانسته در بازار گوشی‌های هوشمند موفقیت عمده‌ای داشته باشد.


شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۱۲ مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای تبلیغ و بازاریابی سیستم عامل ویندوز فون خود در آمریکا هزینه کند.
به گزارش ایتنا از همكاران سيستم یکی از شگردهای تبلیغاتی مایکروسافت در سال جدید این است که می‌خواهد خرده‌فروشان گوشی‌های همراه را تشویق کند برای گوشی‌های تحت ویندوز فون بازاریابی کنند.

به گزارش سایت eweek مایکروسافت قصد دارد به ازای فروش هر گوشی تحت ویندوز فون مبلغ ۱۰ تا ۱۵ دلار به خرده فروشان پاداش بدهد.
بر اساس این طرح قرار است خرده فروشانی که حاضر به همکاری با مایکروسافت می‌شوند، گوشی‌های تحت سیستم عامل ویندوز فون را به عنوان جایگزینی برای گوشی‌های اندرویدی یا آیفون اپل به مشتریان خود توصیه کنند.

چندی پیش نیز خبرهایی از مایکروسافت درز کرده بود مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد در پایان سال ۲۰۱۲ گوشی‌های سوپرفون عرضه کند.
براساس این اخبار مایکروسافت قصد دارد در این سال سیستم عامل خود را طی چند نسخه ارتقا دهد و کاربری آن در حوزه‌های تجاری را نیز تقویت کند.

هم اکنون در آستانه برگزاری نمایشگاه بزرگ لوازم الکترونیک در شهر لاس وگاس شایعات و اخبار زیادی درباره طرح‌های مایکروسافت برای آینده ویندوز فون منتشر شده است.

پیش‌بینی می‌شود مایکروسافت در این نمایشگاه اطلاعات دقیق‌تری از طرح‌ها و برنامه‌های خود ارائه دهد.

با وجود اعتبار برند مایکروسافت در بسیاری از زمینه‌ها، سیستم عامل ویندوز فون این شرکت نتوانسته در بازار گوشی‌های هوشمند موفقیت عمده‌ای داشته باشد.
این شرکت اخیراً قرارداد جدیدی در این زمینه با نوکیا و چند شرکت دیگر امضا کرده است.
بر اساس این قرارداد‌ها شرکت‌های سازنده گوشی قرار است محصولات جدیدی را روانه بازار کنند و مایکروسافت نیز قرار است تبلیغات و بازاریابی‌های بی‌امانی را برای فروش این گوشی‌ها راه بیندازد.

صرف هزینه ۲۰۰ میلیونی برای تبلیغات در بازار آمریکا نیز بخشی از همین فعالیت‌های تبلیغاتی مایکروسافت است.
 
کد مطلب: 20699
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام