۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۷

سامانه فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت راه‌اندازی شد

ايتنا - متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره ۲۸۲۸ به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعه‌ای نسبت به خرید، رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند.



در راستای احترام به حقوق مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران سامانه ۲۸۲۸ مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی اینترنت پرسرعت به صورت شبانه روزی در استان تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، صادقی معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل این شرکت ضمن بیان این مطلب گفت: سامانه ۲۸۲۸ مرکز فروش، دایری و پشتیبانی اینترنت پرسرعت (adsl) است که ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان
می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره ۲۸۲۸ به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعه‌ای نسبت به خرید، رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند. پس از تماس درخواست مشترکین در سیستم ثبت شده و کارشناسان در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواست‌ ها را پیگیری می‌نمایند.

صادقی در پایان گفت: سامانه ۲۸۲۸ به مرور جایگزین سامانه ۱۸۹۹ به منظور ارتقاء سیستم و پاسخگویی بهتر و سریع‌تر به مشترکین راه‌اندازی شده است لیکن سامانه ۱۸۹۹ نیز همچون گذشته آماده خدمات به مشترکان می‌باشد.
 
کد مطلب: 20656
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام