۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲

اسناد فساد اخلاقی مدیر سابق اچ‌پی روی اینترنت

ایتنا- گفته می شود علت اصلی افشای این نامه تمایل سهامداران شرکت اچ پی به کسب اطلاع از عملکرد و ماهیت اقدامات آقای هارد بوده است.


جزییات آزار جنسی یکی از کارکنان زن شرکت اچ پی توسط مارک هارد مدیر عامل وقت آن شرکت که هم اکنون پست مشابهی را در شرکت اوراکل بر عهده گرفته بر روی اینترنت قرار گرفت.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری فارس به گفته آی دی جی، وی که بارها منکر این اقدام خود شده بود از سوی دادگاه هم محکوم شده و حال اسناد مربوط به محاکمه وی که حاوی اطلاعات رسواکننده‌ای است در فضای مجازی قابل دسترس شده است.

بر اساس نامه‌ای که توسط گلوریا آلفرد وکیل قربانی این مزاحمت جودی فیشر در وب منتشر شده، مارک هارد بارها تلاش کرده بود این زن را ترغیب به برقراری رابطه نامشروع کند و با چاپلوسی و اعطای هدیه و روش‌های دیگر درصدد جلب نظر وی برآمده بود.

گفته می شود علت اصلی افشای این نامه تمایل سهامداران شرکت اچ پی به کسب اطلاع از عملکرد و ماهیت اقدامات آقای هارد بوده است.
آنها استدلال کرده‌اند که برای تصمیم‌گیری در مورد وی باید از کارهای او در این زمینه اطلاع دقیق کسب کنند.

در حالی که کسب اطلاع سهامداران از این نامه چند ماه پیش رخ داده، هنوز مشخص نشده چه فرد یا افرادی محتوای این نامه را در فضای مجازی هم منتشر کرده‌اند.
 
کد مطلب: 20632
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام