۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۳۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

شبكه ملی اطلاعات تاریكی حاكم در اینترنت را تبدیل به هدایت و روشنایی خواهد كرد

ایتنا - تقی‌ور: عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات عرصه‌ای است كه هر چه در آن تصور می‌شود را می‌توان به حقیقت تبدیل كرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه‌های تهیه شده، انتظار داریم، ظرفیت پهنای باند كشور از آن چه كه در برنامه پنجم توسعه تاكید شده، افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایتنا از واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور در جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات كه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات باید برای تأمین زیرساخت‌های حوزه هزینه شود.

وی ادامه داد: پیشرفت‌هایی كه در طی سال‌های اخیر در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد بودیم مرهون همین تفكر بوده است كه درآمدها صرف سرمایه‌گذاری‌های جدید می شد.

تقی پور گفت: شركت ارتباطات زیرساخت خود را مكلف می‌داند زیرساخت‌های ارتباطی كشور را كامل كند و تكمیل شبكه فیبرنوری كشور را نیز در همین راستا می باشد.

وی همچنین تصریح كرد: عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات عرصه‌ای است كه هر چه در آن تصور می‌شود را می‌توان به حقیقت تبدیل كرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دلیل اصلی تبادل با نمایندگان مجلس را اهمیت رویكرد و شناخت شبكه ملی اطلاعات دانست و افزود: در صورتی كه موفق شویم شبكه ملی اطلاعات را برای داشتن شبكه‌ای یكپارچه آن طور كه شایسته و بایسته است اجرا نمائیم، انقلاب و تحول عظیمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور رخ خواهد داد.

تقی پور با بیان این كه شبكه ملی اطلاعات باعث خواهد شد تا تهدیدهای اینترنت تبدیل به فرصت‌ها شود؛ خاطر نشان كرد: شبكه ملی اطلاعات تاریكی حاكم در اینترنت را تبدیل به هدایت و روشنایی خواهد كرد.

در ادامه این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات را باعث توسعه عدالت ارتباطی در شهرستان‌ها مطرح و گام‌های موثر این وزارت را در جهت افزایش شاخص‌های توسعه ارتباطات در كشور ارج نهادند.

در پایان این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه تقدیر كردند.
 
کد مطلب: 20625
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه خودشون میگن خودشون هم همه چی رو خوب ارزیابی میکنن خودشون هم همدیگرو تقدیر میکنند و تمام همه چی حله .در نهایت نتیجه ای که عاید ملت و به خصوص ایران میشه گران شدن هر روزه مکالمه های تلفن همراه و ثابته و اختلال بیشتر و بیشتر اینترنت و پایین آمدن بیشتر سرعت و کیفیت و ثابت ماندن قیمت میشه و ووووو دوباره همین مراسم مدتی بعد تکرار میشه از همدیگه قدردانی میکنن همه چی رو خوب ارزیابی میکنن اظهار امیدواری میکنن که داره بهتر و بهتر میشه و دوباره از هم تقدیر میکنن وووو و این قصه ادامه دارد ...
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خط اخر این خبر رو بخوانید تا بفهمید اوضاع از چه قراره:

در پایان این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه تقدیر كردند.


لابد از زحمات شبانه روزی او برای بهبود خدمات اینترنتی تشکر کردند دیگه!
feedback
Iran, Islamic Republic of
"عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات عرصه‌ای است كه هر چه در آن تصور می‌شود را می‌توان به حقیقت تبدیل كرد."
البته به استثناء چیزهایی که آقای تقی‌پور و همفکرانشان تصور می‌کنند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام