کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فناوری‌های همراه پلی به سوی توسعه ابزار هوشمندی تجاری

سايت خبری همكاران سيستم , 27 آذر 1390 ساعت 18:02

ايتنا - استفاده از ابزار هوشمندی تجاری در فناوری‌های همراه علاوه بر اینکه سرعت عمل خاصی را برای سازمان‌های کاربر به ارمغان می‌آورد، سود بیشتری را نیز نصیب آنها می‌کند.




یافته‌های پژوهشی جدید نشان می‌دهد در چند سال آینده استفاده از ابزار هوشمندی تجاری با رشد بسیار سریعی همراه خواهد بود.

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم یافته‌های شرکت پژوهشی گارتنر نشان می‌دهد تا سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۳ درصد کاربری‌های ابزار هوشمندی تجاری از طریق فناوری‌های همراه صورت خواهد گرفت.

شرکت مشاوره و پژوهش WCI نیز در پژوهشی جداگانه اعلام کرده است در سال ۲۰۱۲ و سال‌های بعد از آن ابزار هوشمندی تجاری نقش مهم‌تری را در گردآوری، تحلیل و گزارش اطلاعات از منابع فناوری‌های همراه ایفا خواهند کرد.
دستگاه‌های همراه نیز شیوه سریع‌تر و راحت‌تری را برای دسترسی و تعامل با گزارش‌ها و پایگاه‌های هوشمندی تجاری را فراهم خواهند کرد.

شرکت WCI که یکی از شرکای شرکت SAP در زمینه فناوری‌های همراه محسوب می‌شود، از جمله مهم‌ترین تامین کننده‌های ابزار و خدمات هوشمندی تجاری است که به سازمان‌های کاربر خود کمک می‌کند با استفاده از روش‌شناسی‌های کارآمد و موثر، داده‌های خود را به اطلاعات تجاری ارزشمندی تبدیل کنند و بدین وسیله تصمیمات راهبردی خود را به شیوه هوشمندانه‌تر و سریع تری اتخاذ کنند.

کیت متکالف، معاون فروش و بازاریابی شرکت WCI گفته است: گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های و دیگر ابزار همراه به موازات رشد و گسترش خود جریان‌های بکر و دست نخورده‌ای از داده‌ها را ایجاد خواهند کرد که شرکت‌های مختلف به کمک این داده‌ها خواهند توانست به مزایای رقابتی جدیدی دست یابند.

تحلیلگران نیز معتقدند استفاده از ابزار هوشمندی تجاری در فناوری‌های همراه علاوه بر اینکه سرعت عمل خاصی را برای سازمان‌های کاربر به ارمغان می‌آورد، سود بیشتری را نیز نصیب آنها می‌کند.

امنیت بالا و کاربری آسان از دیگر مزایای فناوری‌های همراه برای استفاده از ابزار هوشمندی تجاری ذکر شده است.
 


کد مطلب: 20502

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20502/فناوری-های-همراه-پلی-سوی-توسعه-ابزار-هوشمندی-تجاری

ايتنا
  https://www.itna.ir