۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵

معرفی رسمی سرویس ChatON

ایتنا - شرکت سامسونگ به تازگی از سرویس جدید تبادلات موبایلی خود با نام ChatON بصورت رسمی پرده برداشته است.
معرفی رسمی سرویس ChatON




این سرویس مولتی پلتفرم امکان برقراری ارتباطات آنی گسترده بین دستگاه‌های موبایل مختلف را فراهم آورده و از این طریق مواردی از قبیل چت گروهی را تسهیل خواهد کرد.

از نقاط قوت اصلی این سرویس جدید، امکان نصب و اجرای آن بروی پلتفرم‌های مختلف برای برقراری ارتباط با افراد مختلف در سراسر دنیاست.

از این طریق علاوه بر امکان ارسال پیام صوتی، گزینه‌های مولتی‌مدیائی مختلف از جمله پیام‌های چند‌رسانه‌ای نیز قابل ارسال و اشتراک‌گذاری هستند.

این سرویس جدید در فاز نخست، از امروز از طریق بازارچه Samsung Apps و اندروید مارکت در دسترس تمامی استفاده‌کنندگان این سیستم‌عامل در سرتاسر دنیا قرار می‌گیرد.

پس از این مرحله، سرویس ChatON برای پلتفرم bada و برخی از فیچرفون‌های فاقد سیستم‌عامل نیز از پایان ماه اکتبر به بازار ارائه شده و سایر پلتفرم‌ها و دیگر سیستم‌های ‌عامل‌ مهم بازار نیز تا پایان سال جاری میلادی، زیر پوشش این سرویس جدید ارتباطی قرار خواهند گرفت.

در رابطه با این سرویس جدید Kang Min Lee معاون ارشد بخش تجارت چند‌رسانه‌ای شرکت سامسونگ، ضمن اشاره به موفقیت و استقبال کاربران از ChatON در خلال معرفی آن در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱، عامل اصلی محبوبیت این سرویس را حضور آن در تمامی کشورهای جهان و برای پلتفرم‌های مختلف عنوان نموده و ارائه این اپلیکیشن را سرفصلی جدید در صنعت ارتباطات موبایلی دانسته است.

استفاده از این سرویس به راحتی نوشتن یک پیغام جدید، افزودن صدا، انتخاب تصویر پس‌زمینه و سپس ارسال آن به مخاطب پیام است.

علاوه بر این در محیط نرم‌افزاری این اپلیکیشن محلی برای نگه‌داری پیغام‌های ارسال و دریافت شده نیز در نظر گرفته شده است.

سرویس ChatON با برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری محتوا مابین پلتفرم‌های گوناگون نقشی مهم و اساسی در پر رنگ‌تر شدن هرچه بیشتر ارتباطات مابین کاربران و کنترل بیشتر بر روی محتوای خروجی شبکه‌های اجتماعی برجای می‌گذارد.

سامسونگ برای آشنائی بیشتر کاربران با قابلیت‌های و امکانات سرویس ChatON ویدئوی مهیج و جذابی از امکانات این اپلیکیشن را بر روی وب‌سایت جداگانه در نظر گرفته شده برای این سرویس قرار داده است.
کد مطلب: 20185
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام