۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۸
به گفته دبير اجرايي اين نمايشگاه

تله‌كام 2011 ؛ نمايشگاهي پربارتر ار سال‌هاي گذشته

ايتنا - به گفته دبير اجرايي نماييشگاه ايران تله‌كام، با توجه به گستره حضور شركت‌هاي داخلي و خارجي و نيز حضور پررنگ‌تر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، پيش‌بيني مي‌شود كه امسال شاهد نمايشگاهي پربارتر، و از لحاظ كيفي، مطلوب‌تر باشيم.
تله‌كام 2011 ؛ نمايشگاهي پربارتر ار سال‌هاي گذشته


مهم‌ترين رويداد عرصه مخابرات و ارتباطات كشور در آستانه برگزاري است.

به گزارش ستاد خبري دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني، لادن ملكي دبير اجرايي اين نمايشگاه اعلام كرد بـت نام از متقاضيان داخلي مشاركت در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رسانی( ايران تله کام ۲۰۱۱) كه از تاريخ ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ آغاز گرديده بود به پايان رسيد.

وي با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه تا اين لحظه استقبال جهت مشاركت در نمايشگاه ايران تله‌كام نسبت به سال‌هاي گذشته بسيار گسترده و خوب بوده و هرچند ثبت نام به صورت رسمي خاتمه يافته، همچنان اظهار تمايل و مذاكر براي حضور در نمايشگاه سال جاري از سوي شركت‌هاي داخلي و خارجي ادامه دارد.

به گفته وي، ظرفيت سالن‌هاي تحت پوشش نمايشگاه از روز اول ثبت نام به سرعت تكميل گرديده است.

شايان ذكر است امسال نيز سالن‌هاي ۶، ۷، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۱۴-۱۵، ۲۷ و فضاي باز اين سالن‌ها جهت برگزاري نمايشگاه ايران تله‌كام ۲۰۱۱ پيش‌بيني گرديده و در مجموع، شركت‌ها در فضايي معادل 23هزار متر مربع به معرفي و ارائه توانمندي‌ها و محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

به گفته دبير اجرايي نماييشگاه ايران تله‌كام، با توجه به گستره حضور شركت‌هاي داخلي و خارجي و نيز حضور پررنگ‌تر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، پيش‌بيني مي‌شود كه امسال شاهد نمايشگاهي پربارتر، و از لحاظ كيفي، مطلوب‌تر باشيم.

گفتني است كه نمايشگاه دوازدهم تله‌كام، از بيست و چهارم تا بيست و هفتم آبان ماه جاري در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.

همچنين مطابق اين گزارش، ستاد برگزاري نمايشگاه با تلفن‌هاي تماس زير پاسخگوي سوالات متقاضيان مي‌باشد.
تلفـن : ۳۹-۸۸۷۹۸۷۳۸
فاكس : ۸۸۷۹۹۳۳۴
کد مطلب: 20079
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام