۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳

سامسونگ برترین فروشنده مونیتور دنیا در طی ۲۰ فصل متوالی

ایتنا - تثبیت جایگاه سامسونگ در این رده علیرغم بحران جهانی اقتصاد از اهمیت و معنای ویژه‌ای برای این شرکت برخوردار است که مدیریت صحیح و شیوه گذر از بحران از مهم‌ترین دلائل دستیابی به این مهم به شمار می‌روند.
سامسونگ برترین فروشنده مونیتور دنیا در طی ۲۰ فصل متوالی


بر طبق آخرین آمار و اطلاعات منتشر شده از موسسه اطلاعات جهانی IDC، سهم شرکت سامسونگ در میزان فروش پنل‌های تصویری صفحه‌نمایش در میان دیگر برندهای عمده حاضر در این کلاس از لحاظ قیمت و تعداد کالای به فروش رفته در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱ به ترتیب به ۱۷.۲ و ۱۴.۷ درصد ارتقا یافته است که این میزان فروش فوق‌العاده بار دیگر جایگاه بی‌نظیر سامسونگ در صدر فروشندگان جهانی صفحه‌نمایش را برای بیستمین فصل فروش پیاپی از سال ۲۰۰۶ تاکنون حفظ می‌نماید.

به گزارش ایتنا، موقعیت سامسونگ در بازارهای داخلی کشور کره پا را از این مقدار نیز کاملاً فراتر گذاشته و برتری مطلق این برند را برای ۴۶ فصل متوالی معادل بیش از ۱۱ سال نشان می‌دهد.

سامسونگ همچنین به عنوان تنها شرکت سازنده مانیتور با فروش بالای ۵ میلیون صفحه‌نمایش در هر دو فصل ابتدائی سال ۲۰۱۱ معرفی شده است که از این لحاظ نیز برتری کاملی نسبت به دیگر رقبای آن به چشم می‌خورد.

تثبیت جایگاه سامسونگ در این رده علیرغم بحران جهانی اقتصاد از اهمیت و معنای ویژه‌ای برای این شرکت برخوردار است که مدیریت صحیح و شیوه گذر از بحران از مهم‌ترین دلائل دستیابی به این مهم به شمار می‌روند.

توجه به بازارهای ویژه‌ای همچون کشورهای آفریقائی، منطقه خاورمیانه و آمریکای جنوبی و مرکزی از دیگر نکات کلیدی حفظ موقعیت جهانی سامسونگ است؛ حضور گسترده سامسونگ در این مناطق منجر به رشد بی‌سابقه‌ای در فروش این شرکت شده است.

میزان فروش این برند در سال گذشته از ۵.۲ درصد در خاورمیانه و آفریقا و ۴.۲ درصد در کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی به‌ترتیب به ۲۴.۵ و ۲۸.۹ درصد در نیمه ابتدائی سال ۲۰۱۱ افزایش یافته است که نیم‌نگاهی به این ارقام به روشنی بر موفقیت چشمگیر سامسونگ در این بازارهای نوپا تاکید می‌کند.

یکی دیگر از وجوه موفقیت سامسونگ فروش بالای پنل‌های LED این شرکت است؛ رشد سالیانه ۷.۹ درصدی در فروش پنل‌های LED سامسونگ از لحاظ تعداد این شرکت را به تنها برند دارای بیش از ۲۰ درصد از سهم فروش سالیانه این کلاس بدل کرده است به بیان دیگر از هر ۵ مونیتور LED به فروش رسیده در نیمه اول سال ۲۰۱۱ یک پنل به شرکت سامسونگ تعلق دارد.

موفقیت‌های پیاپی سامسونگ و حفظ جایگاه این برند در صدر تولیدکنندگان پنل‌های تصویری صفحه‌نمایش ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت، فعالیت‌های مبتکرانه و تداوم تولید برترین فناوری‌های مدرن روز همچون تلویزیون‌های سه‌بعدی پیشرفته داشته و این روند همانطور که Jeong-Hwan Kim معاون ارشد تیم فروش و بازاریابی پنل‌های تصویری سامسونگ اشاره می‌کند مطمئناً در آینده نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد یافت.
کد مطلب: 20076
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
United States
البته گذر از مسائل مدیریتی این بخش از شرکت سامسونگ نمی توان از کیفیت پنل های این شرکت هم حرفی نزد که به نسبت محصولات شرکتهای رقیب معمولا یک سرو گردن بالاتر قرار داره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام