۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶

دستگيري هكر يكي از بانك‌هاي دولتي

ايتنا - اين فرد با استفاده از اينترنت شخصي اقدام به برداشت مبلغ يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب شهروند سنندجي كرده بود،.



سرهنگ آژنگ در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي كردستان با دريافت يك فقره پرونده مبني بر برداشت غيرمجاز مبلغ قابل توجهي پول از حساب فردي در سنندج پيگيري اين موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: ماموران در بررسي دقيق از حساب اين شهروند دريافتند كه در دو نوبت مبلغ يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب اين فرد برداشت شده است.

معاون هماهنگ ‌كننده فرماندهي انتظامي كردستان با بيان اينكه شناسايي و دستگيري اين سارق اينترنتي در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت، گفت: ماموران پس از به كارگيري روش‌هاي فني و پليسي، هکر سايت يکي از بانک‌هاي دولتي جلفا را شناسايي و دستگير کردند.

وي با بيان اينكه اين فرد پس از دستگيري منكر هرگونه ارتباط با اين پرونده شد، گفت: اين فرد در مواجهه با اسناد و مدارك موجود در دام تناقض‌گويي‌هاي خود اسير و سرانجام به بزه انتسابي اعتراف كرد.

معاون هماهنگ‌كننده فرمانده انتظامي كردستان با بيان اينكه اين فرد با استفاده از اينترنت شخصي اقدام به برداشت مبلغ يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب شهروند سنندجي كرده بود، گفت: در تحقيقات بعدي مشخص شد كه اين فرد از حساب شخصي در مشهد نيز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برداشت كرده است.

وي در پايان با بيان اينكه اين هكر يكي از بانك‌هاي دولتي به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام‌قضايي قرار دارد، گفت: اين فرد با استفاده از اينترنت شخصي خود در مغازه اقدام به برداشت غيرمجاز پول از حساب ديگران ‌كرده است.
 
کد مطلب: 20027
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام