۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷

جیتکس2011//سریع‌ترین دوربین دیجیتال حرفه‌ای جهان

ایتنا - زمان پردازش اطلاعات به هنگام هر بار فشار دادن کلید شاتر در این دوربین دیجیتالی 0.02 ثانیه است و بر این اساس کارشناسان این محصول را سریع‌ترین دوربین دیجیتالی جهان نام‌گذاری کرده‌اند.
جیتکس2011//سریع‌ترین دوربین دیجیتال حرفه‌ای جهان
 

شرکت سونی به دنبال شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی دوربین دیجیتالی حرفه‌ای جدیدی را به نمایش گذاشته که کاربران در آن می‌توانند از لنزهای مختلف با قابلیت‌های متفاوت استفاده کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، این دوربین دیجیتالی که برای نخستین بار به نمایش درآمده است Alpha SLT-A۷۷ نام دارد و شرکت سونی به واسطه آن جایزه بین‌المللی Translucent Mirror Technology را به واسطه پردازش سریع اطلاعات، قابلیت‌های فراوان و پاسخگویی مناسب به فعالیت‌های کاربر دریافت کرده است.

قابلیت‌های یاد شده به این معنی است که در این دوربین دیجیتالی به هنگام فشار دادن شاتر هیچ اتفاق مکانیکی رخ نمی‌دهد و کاربر بر این اساس می‌تواند سریع‌ترین پاسخ را برای گرفتن عکس‌های مداوم در اختیار داشته باشد.

زمان پردازش اطلاعات به هنگام هر بار فشار دادن کلید شاتر در این دوربین دیجیتالی 0.02 ثانیه است و بر این اساس کارشناسان این محصول را سریع‌ترین دوربین دیجیتالی جهان نام‌گذاری کرده‌اند.

این دوربین دیجیتالی حرفه‌ای به صورت باریک طراحی شده و «اوسامو میورا» مدیر سونی در منطقه خاورمیانه در مورد آن توضیح داد: «بازار رو به رشدی برای دوربین‌های دیجیتالی وجود دارد که اگر محصولی با این کیفیت وارد بازار شود، کاربران از آن استقبال گسترده خواهند کرد.».

این نخستین دوربین دیجیتالی CCD جهان است که یک لنز سه‌بعدی واحد را در اختیار کاربران می‌گذارد. سونی همواره در صنعت عکس‌برداری پیشگام بوده است.
کد مطلب: 19962
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام