کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

7 درصد از ترافيك اينترنتي در اختیار تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند

خبرگزاری ايسنا , 19 مهر 1390 ساعت 14:02

ایتنا - تلفن‌های هوشمند ۶۴ درصد از ترافیک اینترنتی غیررایانه‌ای آمریکا و تبلت‌ها هشت درصد از سهم این ترافیک را به خود اختصاص دادند.


براساس گزارش جدید کام‌اسکور، سهم تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند در ترافیک اینترنتی آمریکا هفت درصد در اوت ۲۰۱۱ افزایش یافته است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های قابل حمل در حال حاضر سهم قابل توجهی از ترافیک اینترنتی در آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند.

در گزارش جدید کام‌اسکور که شامل رایانه‌های شخصی و نت‌بوک‌ها "نمی‌شود"، آمده است: تلفن‌های هوشمند ۶۴ درصد از ترافیک اینترنتی غیررایانه‌ای آمریکا و تبلت‌ها هشت درصد از سهم این ترافیک را به خود اختصاص دادند.

در ادامه گزارش آمده است: دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS اپل در هر دو طبقه‌بندی پیشتاز هستند و آی‌پد اپل بیش از ۹۷ درصد ترافیک اینترنتی ایجاد شده توسط تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند دارای سیستم عامل iOS نزدیک به ۵۸.۵ درصد ترافیک اینترنتی ایجاد شده توسط تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند.

در گزارش دیگری که از سوی دیجیتال ترافیک منتشر شده آمده است: سیستم عامل اندروید گوگل با ۳۲ درصد از سهم دستگاه‌های قابل حمل در ردهٔ دوم و بلک‌بری با پنج درصد سهم ترافیک دستگاه قابل حمل در ردهٔ سوم قرار گرفته است.


کد مطلب: 19953

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19953/7-درصد-ترافيك-اينترنتي-اختیار-تبلت-تلفن-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir