۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۴
کار عجیب سامسونگ

احترام به جابز به شیوه سامسونگ

ایتنا - شرکت سامسونگ یکی از رقبای اپل، با توجه به درگذشت جابز اعلام کرد: زمان خوبی برای عرضه محصول جدید نیست.
احترام به جابز به شیوه سامسونگ
 

شرکت سامسونگ به نشانه احترام به «استیو جابز» مدیر عامل پیشین شرکت اپل، عرضه گوشی هوشمند جدید خود را به تاخیر انداخت.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت سامسونگ اعلام کرد اکنون که جهان در حال سوگواری و ادای احترام به رئیس فقید شرکت اپل است، زمان مناسبی برای عرضه ابزاری جدید به جهان فناوری نخواهد بود. این شرکت قصد داشت گوشی هوشمند «نکسوس پرایم» خود را در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ عرضه کند.

سامسونگ رابطه بسیار نزدیکی با شرکت اپل دارد و یکی از تأمین کنندگان قطعه برای شرکت اپل به شمار می‌رود، با این حال این دو شرکت طی ماه‌های اخیر به شدت مشغول شکایت علیه یکدیگر بودند.

هر یک از این دو شرکت از دیگری به خاطر سوءاستفاده از حق امتیاز فناوری مختص خود بدون پرداخت پروانه ساخت شکایت کرده بود. اپل نیز به تازگی از سامسونگ به خاطر کپی کردن ظاهر کلی و طرح اولیه آی-پد در تبلت گلکسی ۱۰. ۱ شکایت کرده بود.

اپل تا به امروز در دادگاه موفق‌تر از سامسونگ عمل کرده است زیرا در حال حاضر فروش «گلکسی تب» در آلمان ممنوع شده و فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در هلند نیز ممنوع اعلام شده است.

سامسونگ عرضه تبلت جدید خود را نیز در حین انجام کش و قوس‌های حقوقی با اپل به تأخیر انداخت. به علاوه سامسونگ طی هفته آینده باید در انتظار حکم‌های جدیدی در استرالیا و آمریکا باشد.

«نکسوس پرایم» جدیدترین محصول از سری تلفن‌های هوشمند سامسونگ و تحت سیستم عامل اندروید است، همچنین این گوشی اولین ابزاری خواهد بود که نسخه جدید اندروید با نام «بستنی نانی» را ارائه خواهد کرد. این شرکت اکنون در رقابت جهانی تلفن‌های هوشمند در رتبه دوم و پس از شرکت اپل قرار گرفته است.

بر اساس گزارش بی‌بی سی، این دو شرکت در کنار تمامی درگیری‌ها و رقابت‌هایی که در دادگاه‌ها و خیابان‌ها دارند، در زمینه درآمدزایی از یکدیگر استفاده می‌کنند. سامسونگ با تامین قطعات برای محصولات اپل پول خوبی از این شرکت دریافت می‌کند.
کد مطلب: 19942
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام