۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳

انصراف اپل از افتتاح فروشگاه در روسیه

ایتنا - قرار بود شرکت اپل از ساختمان دو طبقه بازسازی شده هتل سابق مسکو در یکی از مناطق گران شهر مسکو به عنوان فروشگاه محصولات خود استفاده کند.
انصراف اپل از افتتاح فروشگاه در روسیه


مسئولان شرکت اپل از افتتاح فروشگاه محصولات خود در مسکو، پایتخت روسیه منصرف شدند.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، هرچند پیش‌بینی شده بود که نخستین فروشگاه محصولات اپل در ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی در روسیه افتتاح شود اما به دلیل هزینه‌های بالای اجاره فروشگاه در مسکو این کار متوقف شد.

قرار بود شرکت اپل از ساختمان دو طبقه بازسازی شده هتل سابق مسکو در یکی از مناطق گران شهر مسکو به عنوان فروشگاه محصولات خود استفاده کند اما ظاهراً اجرای ماهانه ۴.۵ میلیون دلاری این ساختمان ۱۵۰۰ متری، علی‌رغم پیش‌بینی فروش بالای اپل در روسیه نتوانست مسوولان این شرکت را متقاعد سازد و این شرکت تصمیم گرفت تا محصولات خود را همچنان از طریق نمایندگی‌های خود در شرکت‌های روسی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

قیمت محصولات اپل در نمایندگی‌های این شرکت معمولاً ۲۰ درصد گران‌تر از فروشگاه‌های فروش مستقیم محصولات اپل است. همچنین محصولات جدید اپل در این فروشگاه‌ها پس از گذشت ماه‌ها از معرفی، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و بعضاً محصولات جانبی اپل که توسط دیگر شرکت‌ها تولید و در فروشگاه‌های اپل به فروش می‌رسند، در این نمایندگی‌ها عرضه نمی‌شود.
کد مطلب: 19927
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام