۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸
به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای صورت می‌گیرد

راه اندازی انستیتو ملی بازی سازی

ایتنا - بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای نخستین مرکز تخصصی بازی سازی کشور را تحت عنوان «انستیتو ملی بازی سازی»، راه اندازی می‌نماید.
راه اندازی انستیتو ملی بازی سازی



به گزارش ایتنا به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، این دوره‌های آموزشی در قالب چندین رشته تخصصی ارائه می‌شود که هر یک از این رشته‌ها شامل دروس عمومی، پایه و تخصصی است. در پایان هریک از این دوره‌ها به دانش آموختگان گواهینامه رسمی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای اهداء خواهد شد.

بهره گیری از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه تولید بازی‌های رایانه ای، دسترسی به کتابخانه تخصصی، فضای آموزشی مناسب، کلاس‌های مجهز به فناوری‌های روز و برنامه ریزی دقیق آموزشی براساس آخرین متدهای بین‌المللی در زمینه ساخت بازی از ویژگی‌های «انستیتو ملی بازی سازی» است.

۴ رشته تخصصی برنامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از موتورهای آماده، طراحی بازی، مبانی هنر دوبعدی در بازی‌های رایانه ای، مبانی هنر سه بعدی در بازی‌های رایانه ای برای ارائه در اولین دوره آموزشی این انستیتو در نظر گرفته شده است.

همچنین رشته‌های برنامه نویسی موتور بازی‌های رایانه ای، اصول انیمیشن مورد نیاز برای بازی‌های رایانه ای، موسیقی سازی برای بازی‌های رایانه ای، مدیریت پروژه‌های بازی، تست و کنترل کیفی بازی از برنامه‌های آتی این انستیتو در زمینه آموزش بازی سازی است.

گفتنی است بزودی پایگاه اطلاع رسانی www.irancgi.com به عنوان مرجع خبری ویژه این انستیتو راه اندازی خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نیز نحوه فعالیت این انستیتو به غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که ۱۴ لغایت ۲۳ مهر از ساعت ۹ الی ۸ شب در مصلای بزرگ امام خمینی برپاست، مراجعه و یا از طریق پست الکترونیک info@irancgi.com و یا education@ircg.ir با این بنیاد تماس حاصل نمایند.
کد مطلب: 19915
نام شما
آدرس ايميل شما


فاطمه
feedback
بازی بگذارید.