کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قرعه کشی روزانه یک دستگاه LCD در مسابقه پیامکی «این ۶۰ روز» همراه‌اول

سايت خبری ايتنا , 16 مهر 1390 ساعت 14:59

ایتنا -

در ۶۰ روز آینده، مشترکان همراه اول می‌توانند با خرید محتوای دیجیتال و شرکت در یک مسابقه پیامکی، جوایز ارزشمندی دریافت کنند.




به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان اپراتور اول با خرید محتوا و شرکت در مسابقه پیامکی «این ۶۰ روز» همراه اول، ضمن برخورداری رایگان از سرویس‌های اطلاع رسانی همراه اول به مدت دو هفته، این فرصت را نیز خواهند داشت که هر روز در قرعه کشی یک دستگاه تلویزیون LCD ۴۲ اینچی سامسونگ شرکت کنند.

در مسابقه پیامکی «این ۶۰ روز»، کاربر با ارسال یک پیامک می‌تواند در مسابقه سؤالات نیز شرکت کند. مسابقه سؤالات پرسش محور بوده که کاربر با فرستادن پاسخ صحیح امتیاز دریافت می‌کند.

بر اساس این گزارش برای شرکت در مسابقه پیامکی، مشترکان تنها باید یک پیامک حاوی کلمه «بله» را به شماره ۲۰۲۰ ارسال نمایند. هزینه هر پیامک ارسالی به این شماره (۲۰۲۰) با احتساب مالیات ۳۶۴۰ ریال است که شامل هزینه خرید محتوای دیجیتال نیز می‌باشد. همچنین پیامک های ارسالی از شماره ۲۰۲۰ به مشترکان کاملاً رایگان خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: هر کاربر در ازای هر پیامک ارسالی، یک اعتبار مجازی دریافت می‌کند. کاربران می‌توانند با ورود به وب‌سایت این طرح به نشانی www.60d.mci.ir نسبت به دانلود تصاویر پس زمینه دیجیتال با کیفیت عالی در ازای اعتبارات مجازیشان اقدام نمایند.


کد مطلب: 19896

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19896/قرعه-کشی-روزانه-یک-دستگاه-lcd-مسابقه-پیامکی-این-۶۰-روز-همراه-اول

ايتنا
  https://www.itna.ir